Acasă » Electricitate » Petre Ciobanu: Valmont s-a poziționat ca un producător verde, sustenabil, ceea ce a sporit vânzările în 2021

Petre Ciobanu: Valmont s-a poziționat ca un producător verde, sustenabil, ceea ce a sporit vânzările în 2021

18 aprilie 2022
Electricitate
Bogdan Tudorache

Valmont Industries este o companie americană, lider în segmentele de piață în care activează, a spus Petre Ciobanu, Key Account Manager Europe and Eurasia, Valmont, în cadrul conferinței “Digitalizare și Eficiență energetică – Brașov 2022”, organizate de Energynomics.

”Ne poziționăm ca producător de mașini de irigat, de stâlpi și structuri. În toate domeniile de business în care activăm suntem lideri de piață. Operăm sub patru valori, operăm cu pasiune, cu absolută integritate, și tindem să îmbunătățim constant activitățile pe care le desfășurăm pentru a oferi rezultate de calitate. Am început în 1946 acest business și ne dezvoltăm, de atunci, pe diferite segmente de piață și producție”, a mai spus Petre Ciobanu.

”De 75 de ani conservăm resurse, îmbunătățim procese de fabricație, de producție și aducem produse inovative pe piață astfel încât să susținem energia verde. În acest moment am ajuns la o cifră de afaceri de 3,5 miliarde de dolari la nivel global. Operăm pe șase continente cu 27 de branduri distincte și avem peste 10.000 de angajați. Activăm pe patru segmente de business, în 22 de țări avem unități de producție și în mai mult de 80 de țări avem unități de producție partenere. În 2002 cifra de afaceri a fost de 2,9 miliarde de dolari, dar anul trecut a fost unul excepțional. Lucrurile s-au schimbat, mai ales din perspectiva faptului că ne-am poziționat pe piață ca un producător verde, sustenabil, ceea ce a sporit vânzările”, a mai spus el.

DESCARCĂ PREENTAREA LUI PETRE CIOBANU

Două dintre cele patru divizii ale Valmont sunt în mai mare măsură relevante din perspectivă energetică. Divizia Structuri oferă soluții de iluminat inteligente. “Soluțiile proiectate de noi ne-au consacrat drept un partener solid pentru infrastructura necesară unei lumii cu cerințe din ce în ce mai avansate”, precizat Petre Ciobanu. Divizia de Utilități contribuie la un plus de reziliență pentru rețelele energetice, oferind soluții prin care energia este transportată sigur, eficient și fără impact asupra mediului de la producător la utilizatorul final.

Conferinţa “Digitalizare și Eficiență energetică – Brașov 2022” a fost organizată de Energynomics cu sprijinul partenerilor săi ABB România, Enel X, ENGIE România, Flash Lighting Services, Kawasaki Gas Turbine Europe, Valmont.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *