Acasă » Electricitate » Nuclear » Nuclearelectrica lansează platforma de employer branding Nucleu de excelență

Nuclearelectrica lansează platforma de employer branding Nucleu de excelență

24 iunie 2022
Electricitate
Bogdan Tudorache

Nuclearelectrica lansează platforma de brand de angajator ‘Nucleu de Excelență’, care face parte din strategia de formare a unei noi generații. Platforma are că scop dezvoltarea oportunităților de carieră atât pentru angajații din echipa Nuclearelectrica, cât și identificarea, recrutarea și formarea unei noi generații de specialișți în industria nucleară că parte a strategiei investionale până la nivelul anului 2031: Retehnologizarea Unității 1 CNE Cernavodă, Proiectul Unităților 3 și 4 și Proiectul Reactoarelor Mici Modulare.

“Cel mai recent studiu realizat de Romatom, Forumul Atomic Român, arată că în prezent industria nucleară din România acoperă 11.000 locuri de muncă, iar până la finalizarea proiectelor majore de investiții ale Nuclearelectrica, vom atinge aprox. 19.000 locuri de muncă în industrie. Suplimentar, luând în calcul și dezvoltarea reactoarelor modulare mici în România, precum și a lanțului de furnizare (producerea de componente și asamblare) și pregătirea viitorilor operatori pentru întreagă industrie, locurile de muncă disponibile vor crește semnificativ.

În același timp, România se confruntă cu scădere demografică, cu pierderi de forță de muncă înalt calificată care alege oportunități în carieră în alte țări. Demersul nostru “Nucleu de excelență” își propună să ofere oportunități pe termen lung în România unei generații care are potențialul de a dezvoltă o carieră de succes în industria nucleară, una dintre industriile cu cele mai ambițioase planuri de dezvoltare la nivel global, nu doar în România”, a spus Cosmin Ghiță, Director General SN Nuclearelectrica.

Proiectele de investiții ale Nuclearelectrica au un rol esențial de asigurare a securității energetice a României și de reducere a amprentei de carbon prin generarea de energie curată și acestea necesită, corelat cu etapele de dezvoltare până la nivelul anului 2031, selecția și recrutarea de personal și pregătirea acestuia la locul de muncă în vederea formării unei noi generații de specialișți în industria nucleară.

Astfel, la nivelul anului 2021, Nuclearelectrica a recrutat peste 500 de persoane, având în prezent aprox. 2300 angajați. Pentru anul 2022, Nuclearelectrica și-a propus, prin strategia de resurse umane, recrutarea unui număr similar de persoane având în vedere necesitățile curente de personal și specificul proiectelor de investiții.

“Nucleu de Excelență se adresează celor care își doresc să genereze alături de noi energie curată și să contribuim împreună la un viitor durabil pentru generația de mâine. Celor care își doresc mai mult decât un job, își doresc o carieră excepțională într-un domeniu unic în România, recunoscut pentru performanță să la nivel internățional. Energia nucleară are și va avea în continuare un rol esențial în asigurarea securității energetice și în decarbonare. Adăugăm flotei clasice de reactoare, inovația: reactoarele modulare mici. Avem nevoie de tineri extraordinari care pot avea o carieră așa cum și-o doresc în România”, a adăugat Cosmin Ghiță.

Strategia SN Nuclearelectrica de formare a unei noi generații de specialiști include, de asemenea, programe de practică, internship, acordare de burse, învățământ dual. Pregătirea internă și dezvoltarea în carieră includ programe speciale de pregătire, stagii de pregătire în străînătate, schimb de experență, mentorat și plan de succesiune pentru a atinge performanță profesională pe care ti-o dorești.

Grijă față de angajați este una dintre valorile companiei, așadar asociat specificului industriei nucleare, oferim cele mai bune condiții de muncă și pachete motivante.

Plaforma ‘Nucleu de Excelență’ este construită pe valoarea SNN ‘Grijă față de angajați’ și urmărește dezvoltarea oportunităților în carieră atât pentru personalul companiei, cât și pentru viitorii angajați.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *