Acasă » Electricitate » PPC blue este noua marcă a PPC pentru segmentul mobilității electrice în România

PPC blue este noua marcă a PPC pentru segmentul mobilității electrice în România

15 aprilie 2024
Electricitate
energynomics

Compania de mobilitate electrică din cadrul grupului de companii PPC din România adoptă o nouă identitate de brand – PPC blue. Noua marcă este simbolizată prin litera „e” care încorporează calitățile brandului PPC blue – mobilitate, viteză, tehnologie, inovație, eficiență.

„Mobilitatea electrică este unul dintre elementele cele mai importante ale tranziției energetice, unul în care clienții influen-țează direct tranziția, pentru că alegerea lor personală reduce consumul de combustibili fosili și înlocuiește folosirea aces-tora cu energia electrică. Misiunea noastră la PPC blue este să fim alături de clienți în această alegere, să le punem la dispoziție o rețea extinsă de puncte de încărcare și serviciile aferente, pentru ca împreună să facem mobilitatea electrică mai accesibilă, reducând în același timp emisiile atmosferice în orașele noastre”, a declarat Andreea-Dana Popescu, direc-tor al PPC Blue România.

 

Ca parte a procesului de rebranding se lansează și website-ul www.ppcblue.ro, iar aplicația mobilă dedicată va fi disponibilă în perioada imediat următoare.

Sub brandul PPC blue operează acum circa 500 de puncte de încărcare, cu o putere totală instalată de peste 10.000 kW, în 63 de localități din toate zonele țării.  În perioada următoare, fiecare punct de încărcare din portofoliul companiei va fi marcat cu noul logo PPC blue și va fi prezentă noua identitate vizuală.

 

PPC blue oferă soluții integrate de mobilitate electrică clienților rezidențiali, companiilor și instituțiilor publice din întreaga țară. Sub acest brand se instalează infrastructură de încărcare în centre comerciale, supermarketuri, restaurante și hoteluri care doresc să atragă utilizatorii de mașini electrice, precum și în spațiile publice puse la dispoziție de municipalități interesate de îmbunătățirea calității aerului prin încurajarea mobilității electrice.

 

Condițiile de utilizare a serviciilor, precum și tarifele nu sunt modificate ca urmare a schimbării identității vizuale, însă denumirile abonamentelor vor fi modificate astfel: PPC blueLite, PPC bluePlus, PPC blueMax.

 

 

 

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *