Acasă » Petrol și Gaze » Primele tranzacții comerciale în benzinării prin sistemul ROTTCO SYNERGY CARD

Primele tranzacții comerciale în benzinării prin sistemul ROTTCO SYNERGY CARD

18 ianuarie 2017
Consumatori
energynomics

Sistemul ROTTCO SYNERGY CARD a devenit funcțional în benzinării, săptămâna aceasta fiind consemnate primele tranzacții comerciale. ROTTCO SYNERGY CARD permite alimentarea carburanților de aceeași calitate cu a marilor rețele de distribuție a produselor petroliere și accesul la servicii specifice operării de flote. De asemenea sistemul oferă metode flexibile de facturare și de plată pentru furnizori și flote. Stațiile de alimentare sunt repartizate pe principalele căi rutiere din țară, oferind transportatorilor o acoperire, practic, la nivel național, potrivit unui comunicat de presă transmis de compania ROTTCO Consult.

Utilizatorii au la dispoziție un call center unde pot obține informații și suport pentru accesarea și folosirea sistemului ROTTCO SYNERGY CARD. De asemenea, pe prima pagina a site-ului companiei se găsește o hartă interactivă cu informații în permanență actualizate despre amplasamentele stațiilor din rețea, serviciile oferite, dar și informații despre noile stații independente care vor intra în programul ROTTCO SYNERGY.

„Sistemul creat de noi oferă proprietarilor de stații din rețea care alimentează flote locale sau naționale, parțial sau total, opțiunea să gestioneze livrările pe care le au și,  totodată, să ofere acestor flote și opțiunea de a alimenta și în restul rețelei, fără ca aceasta să afecteze negativ vânzările curente ale stației proprii”, spune Paul Pop, directorul general ROTTCO Consult.

ROTTCO Consult este prima companie românească independentă ce oferă astfel servicii în cooperare cu benzinăriile particulare, compania având rol de integrator și care finanțează în mare parte standardizarea, integrarea și interoperarea informațională a serviciilor.

Printre obiectivele strategice ale proiectului lansat în iunie 2016, ROTTCO menționează interconectarea benzinăriilor independente românești într-o rețea națională și interactivă, capabilă să ofere servicii similare marilor rețele internaționale, creșterea valorii afacerii proprietarilor independenți de stații precum și creșterea competitivității, obiective care se pot realiza doar prin accesul la servicii integrate specifice rețelelor de distribuție, potrivit comunicatului de presă.

Compania ROTTCO a fost înființată în anul 2007, are ca obiect de activitate distribuția en-gros de produse petroliere şi în anul 2015 a avut o cifră de afaceri de 453 milioane lei (circa 100 de milioane de euro).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *