Acasă » Electricitate » Hidro » Ponta: Hidroelectrica nu mai este o companie care să stea în insolvenţă

Ponta: Hidroelectrica nu mai este o companie care să stea în insolvenţă

8 iunie 2015
Electricitate
Bogdan Tudorache

Premierul Victor Ponta a anunţat, la Bursa de Valori Bucureşti (BVB), că Guvernul vrea să continue programul de listări a companiilor pe care statul le controlează şi a menţionat că deocamdată nu are un calendar clar, întrucât procedurile de pregătire a operaţiunilor sunt în diferite stadii de realizare.

Cu această ocazie, premierul a spus că Hidroelectrica va fi listată după ieşirea din insolvenţă, iar data ieşirii din insolvenţă depinde de finalizarea tuturor proceselor pe care compania le are cu „băieţii deştepţi” din energie. Premierul a spus că a vorbit cu ministrul justiţiei şi a solicitat stabilirea unor termene mai rapide pentru judecarea proceselor la Tribunalul Bucureşti. Ponta susţine că judecătorii dau termene în dosarele Hidroelectrica la minim o lună distanţă unele de altele, conform Bursa.

„O să vă spun că dacă instanţa unde ne judecăm cu băieţii deştepţi dă termen o dată pe lună în loc să dea o dată pe zi, e normal să n-o scoatem din insolvenţă prea repede, deşi este evident că Hidroelectrica nu mai este demult o companie care trebuie să stea în insolvenţă. Dar dacă dăm termen o dată pe lună şi după aceea ne odihnim în iulie, august, când e vacanţă judecătorească, şi o ţinem tot aşa, să dea Dumnezeu să o scoatem din insolvenţă în 2016, să putem să o listăm”, a afirmat Ponta.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *