Acasă » Interes general » CSR » MOL a investit peste 20 mil. USD în măsuri extinse de prevenire și combatere a COVID-19

MOL a investit peste 20 mil. USD în măsuri extinse de prevenire și combatere a COVID-19

3 iunie 2021
CSR
Gabriel Avăcăriței

De la debutul pandemiei de COVID-19 și până în prezent, Grupul MOL a investit peste 20 de milioane USD în măsuri extinse de prevenire și combatere a infectării cu virusul SARS CoV 2 pentru angajații și clienții săi, în Europa Centrală și de Est. Astfel, MOL România a donat 1,3 milioane USD pentru echipamente medicale destinate spitalelor, în demersul de susținere a sistemului medical românesc pentru combaterea pandemiei.

MOL a furnizat peste 8 milioane de măști medicale faciale, 14 milioane de mănuși de unică folosință, 170.000 de litri de dezinfectant, aproximativ 300.000 de teste COVID-19 și a făcut posibilă vaccinarea angajaților care și-au exprimat voluntar dorința. În plus față de angajamentele și politicile sale de responsabilitate socială corporativă, Grupul MOL a donat peste 5 milioane USD pentru susținerea sistemului medical, protejarea cadrelor medicale și a pacienților, în contextul crizei sanitare globale fără precedent.

„Grupul MOL a luat măsuri imediate pentru a proteja angajații și clienții și pentru a securiza fluxul aprovizionării, de care suntem responsabili în mai multe țări. O companie de anvergura MOL este, de asemenea, responsabilă pentru prosperitatea și bunăstarea socio-economică a comunităților locale, a societății în ansamblul ei, asumându-și uneori roluri și sarcini gestionate în mod normal de către autoritățile publice. Într-o situație de criză, trebuie să acționăm, să ne folosim resursele și să întindem o mână de ajutor. Sunt foarte mândru de companiile noastre membre, filiale și colegi care au contribuit cu abilitățile, capacitățile și infrastructura lor, oferind resurse și sprijin în acest moment vulnerabil. MOL se angajează pe deplin, acum mai mult ca oricând, să sprijine asistența medicală, copiii, cultura, cât și alte domenii care au nevoie de susținere”, a declarat József Molnár, CEO al Grupului MOL.

Autor: Gabriel Avăcăriței

Jurnalist experimentat atât în mass-media tradiționale, cât și în cele noi, Gabriel este redactorul șef al Energynomics din 2013. Excelentele sale abilități de comunicare, organizare a informației și editare sunt puse la treabă zi de zi, pentru a dezvolta proiectele platformei de comunicare Energynomics: site-ul, revista și evenimentele proprii.

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *