Acasă » Electricitate » Enel şi-a dublat numărul de clienţi rezidenţiali de pe piața concurențială faţă de noiembrie 2016

Enel şi-a dublat numărul de clienţi rezidenţiali de pe piața concurențială faţă de noiembrie 2016

12 aprilie 2017
Distribuţie
energynomics

Grupul italian de utilități Enel a anunțat că numărul clienţilor rezidenţiali care au ales ofertele Enel Energie şi Enel Energie Muntenia pe piaţa concurenţială de energie electrică s-a dublat comparativ cu luna noiembrie a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei remis energynomics.ro.

”Enel a atins pragul de 200 de mii de clienți rezidențiali ca urmare abordării orientate către client și eforturilor depuse de a moderniza și de a digitaliza serviciile și interacțiunea cu clienții, cu scopul de a oferi acestora o experiență simplificată în relația cu furnizorul”, au explicat reprezentanții companiei.

”Această realizare este confirmarea că Enel se diferențiază pe piață prin plasarea inovației și a clienților în centrul preocupărilor sale. Prin ofertele personalizate în funcție de nevoile clienților noştri și prin digitalizarea principalelor căi de interacțiune cu aceștia, am adus inovația mai aproape de consumatori, făcându-le viața mai ușoară”, a declarat Michele Grassi, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.

Potrivit reprezentanților companiei de utilități, digitalizarea reprezintă principalul element-cheie al strategiei Enel.

”Enel este una dintre primele companii de utilități care a lansat pe piața din România factura electronică, o aplicație mobilă pentru suport clienți și un portal de self-service. Compania a făcut pași importanți în procesul de transformare digitală și comunicare pe mai multe canale, cu obiectivul asumat de a asculta mai bine clienții, pentru a putea satisface mai bine cerințele lor și pentru a aduce valoare adăugată prin serviciile furnizate”, se arată în comunicat.

Potrivit Enel, în luna februarie 2017, compania a lansat o nouă campanie pentru promovarea celui mai nou serviciu – abonamentul Enel Fix Online cu scopul de a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor de astăzi, care își doresc să aibă o interacțiune simplă cu furnizorul de energie, pentru reducerea timpului alocat acestor activități. Astfel, clienții pot încheia acest abonament în orice moment pentru orice zonă din România și pot efectua în mediul online toate operațiunile, de la încheierea contractului și până la plata facturii.

În România, Enel deţine 64,4% în Enel Distribuţie Muntenia şi Enel Energie Muntenia, 51% în Enel Distribuţie Banat, Enel Distribuţie Dobrogea şi Enel Energie şi 100% din acţiunile Enel România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *