Acasă » Electricitate » Electrica Furnizare a lansat aplicaţia MyElectrica

Electrica Furnizare a lansat aplicaţia MyElectrica

2 iunie 2017
Distribuţie
energynomics

Electrica Furnizare SA a lansat în luna mai o nouă aplicație pentru dispozitive mobile, realizând astfel un nou pas către conversia activităților specifice în mediul digital, parte integrantă a strategiei de eficientizare și modernizare a relației cu clienții.

MyElectrica reprezintă un nou instrument de comunicare dedicat clienților Electrica Furnizare, disponibil în limba română, pe smartphone și tabletă pentru utilizatorii dispozitivelor iOS și Android, putând fi descărcată din magazinele de aplicații AppStore și Google Play.

foto aplicatie electricaPe lângă mobilitate maximă, MyElectrica facilitează clienților, prin intermediul unei interfețe prietenoase, accesul la date și funcții din contul personal: transmitere index prin autocitire, vizualizare istoric facturi și plăți, status facturi, plată online facturi, vizualizare grafic de consum, localizare pe hartă a punctelor de relații cu clienții, contactare furnizor prin transmiterea unui mesaj direct din aplicație.

Aplicația poate solicita utilizatorilor permisiunea pentru a efectua apeluri către Call Center-ul Electrica Furnizare, astfel încât să efectueze apeluri direct din aplicație, pentru accesarea locației, în vederea identificării celui mai apropiat punct de relații cu clienții și pentru transmiterea de notificări și alerte în legătură cu informațiile din contul clientului. Utilizarea protocolului SSL face ca datele și informațiile să fie transferate în siguranță pe dispozitivul mobil.

Prin intermediul aplicației și portalului MyElectrica, Electrica Furnizare SA vizează atragerea unui număr cât mai mare de clienți în mediul digital – preconizând o aderență de 40% din totalul de 3,6 milioane de clienți la noile instrumente de comunicare online, dar și creșterea vitezei de reacție față de solicitările și nevoile de informare ale acestora.

În prezent, comunicarea online se face prin intermediul portalului utilizat în relația cu clienții – Oficiul Virtual. Portal va fi reproiectat astfel încât să afișeze o identitate unitară alături de aplicația pentru dispozitive mobile.

MyElectrica este parte a unui program complex de digitalizare prin care se dorește realizarea unei platforme unitare, integrate de comunicare cu clienții. O altă masură inclusă în programul de digitalizare 2017 o constituie implementarea unor servicii web bazate pe standarde deschise, astfel încât să se faciliteze schimbul informațiilor cu alte sistemele automate, în timp real.

6 comentarii la „Electrica Furnizare a lansat aplicaţia MyElectrica”

  1. La solicitarea Energynomics, Electrica Furnizare transmite următorul mesaj cu privire la aspecte care țin de procesul de facturare și aplicația MyElectrica:

    Compania Electrica Furnizare realizează în prezent demersul operațional de încărcare în platforma și aplicația MyElectrica a unui volum considerabil de facturi în format electronic, motiv pentru care funcționalitatea acestora va fi temporar indisponibilă. Compania depune toate eforturile pentru finalizarea acțiunii în cel mai scurt timp posibil.

    În ceea ce privește întrebările legate de procesul de facturare, motivul întârzierii emiterii facturilor îl reprezintă refacerea acestora ca urmare a măsurilor dispuse de autorități. Electrica Furnizare a finalizat procesul de refacturare și își asigură clienții că, în măsura în care îndeplinesc criteriile de eligibilitate pentru acordarea măsurilor de plafonare/compensare, aceștia vor regăsi mențiunile cu privire la facilități în noile facturi emise ce urmează să fie primite în cel mai scurt timp posibil.
    Facturile emise anterior, în care nu erau evidențiate măsurile de compensare/plafonare, au fost stornate, clienții urmând să primească factură storno, precum și factură de corecție, care reflectă consumul la zi.
    Clienții Electrica Furnizare sunt asigurați de faptul că nu li se vor percepe penalități și nici nu vor fi deconectați pentru eventuala întârziere la plată, procesul de facturare urmând să reintre în normal începând cu luna martie.

    Orice posibile anomalii legate de facturi sau plata acestora, survenite ca urmare a modificărilor succesive ale sistemului informatic de facturare, vor fi tratate și soluționate în mod particular, fără excepție. Compania își încurajează clienții să semnaleze orice posibilă anomalie la adresa [email protected] sau utilizând formularul de contact, ce poate fi accesat aici: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/.

  2. Factura primita este complet goala,ZERO(0)bytes.Se repeta problema .Este a doua oara.Va rog sa trimiteti PDF-ul cu factura,din nou. Date factura:Loc consum-4047571,COD CLIENT 17199602,loc consum:str.Unirii 69, Sacele,Jud Brasov,simbol variabil 4047571218

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *