Acasă » Interes general » CSR » CEZ Vânzare și Asociația CSR Nest lansează un proiect pentru combaterea sărăciei energetice

CEZ Vânzare și Asociația CSR Nest lansează un proiect pentru combaterea sărăciei energetice

18 mai 2021
CSR
Gabriel Avăcăriței

CEZ Vânzare lansează competiția regională „Adăpost cu Energie”, prin care acordă 39.000 RON pentru implementarea unui proiect care reduce riscurile asociate sărăciei energetice în rândul clienților vulnerabili. Până pe 14 iunie, pot aplica ONG-uri naționale sau locale din domenii precum eradicarea locuirii precare, servicii sociale, locuire socială și dezvoltare comunitară, a anunțat compania.

De 2 ani, CEZ Vânzare s-a alăturat proiectului european SocialWatt și împreună luptă pentru a reduce fenomenul de sărăcie energetică.

”Prin competiția ‘Adăpost cu Energie’ susținem, de asemenea, Obiectivul 7 de Dezvoltare Durabilă ONU, ‘Energie curată și la prețuri accesibile’, prin care deschidem noi orizonturi către soluții inteligente și mijloace alternative de energie”, susțin oficialii CEZ.

Aflată la prima ediție, competiția își propune să reducă sărăcia energetică, prin oferirea accesului la servicii moderne de energie în rândul clienților casnici ai CEZ Vânzare, din grupuri vulnerabile.

Mecanismul este simplu: organizațiile neguvernamentale se înscriu în competiție cu proiectul propus iar, în urma verificării eligibilității și a jurizării, va fi ales proiectul câștigător.

„Colaborarea cu SocialWatt ne-a permis să abordăm un fenomen îngrijorător, sărăcia energetică, și să ne dorim mai mult să construim comunități sustenabile în zona Olteniei. Dacă anul trecut lansam #PromisiuneaPentruAcasă, o campanie de informare asupra eficienței energetice, acum ne propunem să găsim soluții concrete pentru clienții expuși. ‘Adăpost cu Energie’ devine un scut de protecție prin care, alături de partenerii noștri de la Asociația CSR Nest, pregătim locuințele pentru un viitor mai bun”, a spus Cornelia Szabo, președinte al Directoratului CEZ Vânzare.

Autor: Gabriel Avăcăriței

Jurnalist experimentat atât în mass-media tradiționale, cât și în cele noi, Gabriel este redactorul șef al Energynomics din 2013. Excelentele sale abilități de comunicare, organizare a informației și editare sunt puse la treabă zi de zi, pentru a dezvolta proiectele platformei de comunicare Energynomics: site-ul, revista și evenimentele proprii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *