Acasă » Interes general » Macroeconomie » Una din cinci tranzacții de pe BVB este realizată de un client Tradeville

Una din cinci tranzacții de pe BVB este realizată de un client Tradeville

10 aprilie 2015
Interes general
energynomics

Tradeville, lider de piață în tranzacționarea online din România, a atras pe bursă aproape 1,4 miliarde de lei (313,6 milioane de euro) de la înființarea sa, în urmă cu 20 de ani. În toată această perioadă, clienții companiei au realizat peste 2,7 milioane de tranzacții, aproape 20% din totalul tranzacțiilor cu acțiuni realizate pe segmentul principal al Bursei de Valori București (BVB), se arată într-un comunicat remis energynomics.ro.

„În urma bilanțului realizat acum, la sărbătorirea a 20 de ani de la înființare, ne bucurăm să vedem că am avut un aport semnificativ la dezvoltarea pieței de capital locale. Inovațiile pe care le-am integrat, serviciile de calitate excelentă pe care le-am oferit clienților noștri și produsele diversificate pentru a răspunde cât mai multor nevoi și cât mai bine au adus sume importante pe bursă”, a declarat Mihaela Bîciu, Director General Tradeville.

De la înființarea sa, tranzacțiile realizate de Tradeville însumează peste 5,8 miliarde de lei, ceea ce înseamnă că, în medie, 6% din valoarea anuală a tranzacțiilor de pe BVB a fost asigurată de clienții companiei. Prin Tradeville au efectuat cel puțin o tranzacție 90.000 de persoane, dintre care investitori activi au fost 7.116.

În toată această perioadă, Tradeville a inovat continuu, fiind prima companie care a dezvoltat o platformă de tranzacționare online și singura care a adus la tranzacționare pe bursa românească acțiuni internaționale. Peste 29 de acțiuni ale unor companii importante precum Google, Apple, Facebook, Continental sau Deutsche Post au fost astfel disponibile la tranzacționare investitorilor români.

De asemenea, Tradeville s-a preocupat continuu de educarea financiară a publicului, organizând cursuri pentru toate nivelurile – începând de la noțiuni de bază despre piața de capital și până la explicarea unor instrumente complexe, precum cele derivate. Peste 9.000 de persoane au participat la cursurile organizate de Tradeville în cei 20 de ani de la înființarea sa.

„Ne bucurăm să vedem că eforturile noastre de educare financiară sunt vizibile. Cel mai ‘tânăr’ posesor de cont are doi ani, ceea ce ne arată că părinții au înțeles importanța economisirii pe termen lung pentru copiii lor. În același timp, cel mai vârstnic client activ al nostru are 92 de ani și cred că poate constitui un exemplu foarte bun care să ilustreze concepția larg răspândită în piețele mai dezvoltate, că investițiile la bursă nu sunt apanajul doar anumitor categorii sociale sau de vârstă, ci o componentă esențială în mixul de instrumente financiare, alături de depozite sau conturi de economii”, a adăugat Mihaela Bîciu.

Printre inovațiile Tradeville se numără și crearea singurului ETF din România, care este o replică a indicelui BET, precum și crearea unui fond închis de investiții, GIF, pentru cei care nu au suficient timp, experiență sau cunoștințe pentru a investi în piețele internaționale, dar își doresc o astfel de expunere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *