Acasă » Electricitate » Vestra: Cifră de afaceri de 21 mil. euro, crește segmentul dedicat utilităților

Vestra: Cifră de afaceri de 21 mil. euro, crește segmentul dedicat utilităților

9 mai 2022
Electricitate
Bogdan Tudorache

Vestra, companie românească cu peste 25 de ani experiență în industria utilităților și a echipamentelor de automatizare, anunță o cifră de afaceri în 2021 de 21 milioane euro, în creștere cu 7% față de anul 2020. Compania a înregistrat un trend ascendent în afaceri datorită deblocării anumitor proiecte încetinite sau oprite în 2020, pe fondul pandemiei și a accesării unor oportunități noi, majoritatea constând în proiecte cu fonduri europene. De asemenea, compania își extinde activitatea către un domeniu conex – aviația pentru mediul de afaceri.

“După o perioadă de restricții cauzate de pandemie, în care principalele sectoare economice au fost parcă amorțite, anul trecut activitatea a început să revină la normal cu pași timizi, dar siguri. Astfel, am început să punem în mișcare proiecte blocate, dar și să accesăm noi oportunități. În plus, am consolidat divizia de IT, destinată atât proiectelor pentru orașe inteligente (smart cities) cât și securității cibernetice (cyber security). În era IoT (Internet of Things ), cele două direcții au nevoie de o abordare integrată pentru a fi cu adevărat sustenabile”, declară Vlad Iftime, Managing Partner Vestra.

Strategia de business a companiei constă în oferirea de soluții ”smart”, asigurând eficientizarea implementării proiectelor de utilități publice și contorizarea inteligentă prin comunicații specifice, toate acestea contribuind la protejarea mediului înconjurător, un vector important al Vestra.

Din cele două divizii principale de activitate ale companiei, anul trecut divizia de utilități a înregistrat o creștere de 9% față de 2020, atât datorită accelerării unor proiecte, cât și atragerii de noi clienți în 2021. Modernizarea infrastructurii și a rețelelor de utilități, îndeosebi proiectele pentru rețele de apă și energie termică, au fost cele mai solicitate servicii.

“În 2022, cuvântul cheie pentru noi este dezvoltarea, atât a noastră, cât și a clienților noștri. În această direcție, vom continua să lucrăm la planurile de creștere a vânzărilor și vom investi și mai mult în digitalizare, unde avem în plan lansarea unei platforme de e-commerce pentru clienții noștri. Focusul departamentului nostru de IT va fi în jurul comunităților și a orașelor SMART. Nu ne este frică să creștem și să oferim alternative la problemele actuale din infrastructura rutieră la nivel național. De aceea, anul acesta avem în plan investiții în domeniul aviației pentru mediul de afaceri, un domeniu subdezvoltat în România, dar care crește în amploare de la an la an”, adaugă Vlad Iftime.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *