Acasă » Interes general » SAP: Administrarea afacerilor este îngreunată de creșterea complexității lor

SAP: Administrarea afacerilor este îngreunată de creșterea complexității lor

energynomics

Opt din zece directori financiari cred că activitatea lor se va schimba în următorii cinci ani pe fondul provocărilor aduse de domeniul digital, arată un document publicat de SAP SE. Studiul SAP a fost realizat în parteneriat cu CFO Research, la care au participat 371 de directori financiari, trezorerieri și alți profesioniști din domeniu. Potrivit cercetării, 83% dintre respondenți cred că administrarea fluxului de numerar și realizarea de prognoze financiare sunt mai dificile acum, din cauza creșterii complexității business-ului.

În plus, 76% dintre participanți susțin că nivelul de complexitate va crește în următorii ani, patru din cinci respondenți (80%) cred că departamentele financiare trebuie să acționeze mult mai rapid decât o fac acum, iar nouă din zece (89%) consideră că îmbunătățirea acurateții, consistenței și calității estimărilor privind numerarul reprezintă o prioritate.

82% dintre respondenți cred că membrii echipei de conducere au nevoie de informații în timp real legate de finanțele companiei, iar responsabilitatea pentru colectarea, interpretarea și prezentarea acestora le revine tot angajaților din departamentul financiar.

În aceste condiții, doar 24% dintre profesioniștii din domeniul financiar sunt de părere că peste cinci ani vor desfășura aceeași activitate ca acum. Totodată, 78% dintre cei chestionați spun că în următoarea perioadă vor încerca să își îmbunătățească abilitățile de a utiliza soluțiile IT menite să le ușureze munca și prin care organizația să poată obține un avantaj strategic în fața competiției.

SAP a dezvoltat, în acest context, SAP Simple Finance, o platformă care asigură o imagine detaliată a proceselor interne în timp real, susținând dezvoltarea și transformarea digitală la nivelul fiecărui departament. Cu ajutorul acesteia, directorii financiari pot realiza analize dinamice și pot evalua cu ușurință implicațiile financiare pe care le presupune fiecare opțiune strategică a organizației.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *