Acasă » Interes general » PMB împrumută 500 mil. lei de la UniCredit pentru achitarea datoriilor din termie

PMB împrumută 500 mil. lei de la UniCredit pentru achitarea datoriilor din termie

20 decembrie 2022
Interes general
Bogdan Tudorache

Primăria Bucureștiului a semnat contractul de achiziție aferent unui credit de 500 de milioane lei, după o procedură căștigată de UniCredit, pentru plata a unei părți a datoriilor din sectorul termoficării, a anunțat primarul Capitalei, Nicușor Dan, pe pagina oficială de Facebook.

”Am finalizat procedura de achiziție a creditului de 500 de milioane de lei pentru plata diferențelor de preț la termie între 2019-2022. Achiziția a fost câștigată de UniCredit. Le mulțumesc colegilor din primărie si angajaților băncii care aseară la ora 22:00 încă lucrau la documentele necesare aprobării acestui credit”, a afirmat Nicușor Dan.

”Mai sunt câteva proceduri de îndeplinit, respectiv avizul Comisiei de Autorizare a Împrumuturilor Locale, votul în Consiliul General și tragerea efectivă și utilizarea banilor. Toți acești pași trebuie parcurși într-un timp extrem de scurt, pentru că ordonanța de urgență dată de Guvern ne obligă să terminăm procedura până la finalul anului”, a mai scris el.

”Am comprimat într-o lună ceea ce se face în mod normal în 3 luni, cu prețul multor ședințe și a multor ore peste program în primărie și în băncile care au ofertat. Sunt optimist că vom reuși să încheiem cu bine acest maraton procedural pentru a putea ca bucureștenii să treacă iarna cu bine”.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *