Acasă » Electricitate » Nouă campanie ABB de Ziua Mondială a Vehiculelor Electrice

Nouă campanie ABB de Ziua Mondială a Vehiculelor Electrice

10 septembrie 2020
Electricitate
Energynomics

De Ziua Mondială a Vehiculelor Electrice VE, (9 septembrie) șoferii din peste 60 de țări și-au luat un angajament ferm în vederea tranziției către un vehicul electric.

Campania de angajament online, care a fost lansată de ABB și Green.TV cu ocazia Zilei Mondiale a VE, încurajează șoferii să recunoască rolul crucial pe care vehiculele electrice (VE) îl pot avea în promovarea mobilității durabile, asumându-și astfel angajamentul ca următoarea mașină pe care o vor conduce va fi electrică.

Rezultatele până în prezent indică deja țările care se află în fruntea clasamentului atunci când vine vorba despre măsuri concrete. Astfel, Marea Britanie (UK) se află în top, cu 29 la sută din înscrieri. Aceasta este urmată îndeaproape de India (13%) și Statele Unite ale Americii, cu 11%.

Parteneriatul principal al ABB cu Ziua Mondială a VE amplifică parteneriatul deja existent al companiei cu Campionatul ABB FIA Formula E – prima serie mondială de raliuri de mașini cu motor electric. ABB Formula E există pentru a stimula progresul în mobilitatea electrică, prin accelerarea inovației tehnice într-un mediu competitiv.

Tarak Mehta, Președintele ABB Electrificare, a comentat: „Ziua de astăzi marchează o etapă importantă în istoria mobilității electrice odată cu prima zi mondială a VE. În calitate de partener principal, ABB este încântată de faptul că atât de mulți oameni din întreaga lume iau măsuri pozitive prin semnarea angajamentului.”

„La ABB, ne-am angajat să inspirăm șoferii către un viitor electric, durabil. Astfel, am lansat un program pilot de electrificare a flotei ABB, începând cu Marea Britanie și cu alte țări, inclusiv Olanda”.

Autor: Energynomics

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *