Acasă » Petrol și Gaze » MOL lansează programul Growww de atragere a tinerelor talente

MOL lansează programul Growww de atragere a tinerelor talente

24 februarie 2017
Consumatori
energynomics

Grupul MOL lansează programul de recrutare și dezvoltare Growww, de atragere a tinerelor talente ce le oferă oportunitatea de a-și începe cariera într-una dintre cele mai mari companii din regiunea Europei Centrale şi de Est, se arată într-un comunicat al companiei.

Studenții  și tinerii profesioniști cu experiență în muncă de cel mult un an sunt invitați să se înscrie în program până la data de 7 aprilie, pentru a participa la proiecte internaţionale create de specialiștii Grupului MOL, la Budapesta.

„Nimeni nu poate spune cu certitudine spre ce se îndreaptă omenirea. Rolul nostru este să fim pregătiţi pentru provocările viitorului. Nu există progres fără inovare. Rolul programului GROWWW este de a găsi acei tineri profesionişti alături de care putem construi mai departe succesul Grupului MOL,” a declarat Zdravka Demeter Bubalo, Vicepreşedinte pentru Resurse Umane în cadrul Grupului MOL.

Grupul MOL pune la dispoziţie 175 de posturi specifice în domenii cum ar fi inginerie, economie, IT, științe naturale și sociale, în operațiunile Grupului din 10 țări iar posturile menţionate sunt disponibile în ţări precum Austria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Pakistan, Croaţia, Bosnia-Herţegovina, Italia, Polonia şi Cehia.

„Participarea la GROWWW este o oportunitate unică în viaţă de a învăţa şi de a merge mai departe cu planurile mele de carieră. Pe lângă cunoştinţe profesionale, am câştigat relaţii şi prietenii pe viaţă, bucurându-mă în acelaşi timp de avantajele muncii într-o companie internaţională,” a declarat Anna Wiśniowska, Card Business Expert şi fostă participantă la programul Growww.

Grupul MOL, are o experiență de peste 75 de ani în domeniul explorării și producției de hidrocarburi. Controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 10 țări, dintre care peste 200 în România.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *