Acasă » Petrol și Gaze » Consumatori » E.ON oferă Romgaz 2,4 milioane de euro pentru stocarea gazelor

E.ON oferă Romgaz 2,4 milioane de euro pentru stocarea gazelor

23 iunie 2015
Consumatori
Bogdan Tudorache

E.ON Energie România SA, unul din cei doi mari distribuitori de gaze naturale din România, a încheiat un contract în valoare de 10,99 milioane de lei (circa 2,4 milioane de euro) cu Romgaz pentru ca societatea de stat să înmagazineze gazele naturale ale companiei în perioada 16 aprilie 2015 – 15 aprilie 2016.

„Obiectul contractului 8404/2015 îl constituie prestarea serviciilor de înmagazinare subterană a gazelor naturale rămase în stoc la sfârşitul ciclului complet de înmagazinare 2014/2015 pentru asigurarea serviciului public obligatoriu”, se arată într-un comunicat transmis de Romgaz Bursei de Valori Bucureşti (BVB), citat de Bursa.

Romgaz, prin Sucursala de Înmagazinare Subterană a Gazelor Naturale Ploieşti, operează şase depozite de înmagazinare gaze cu o capacitate totală de 2,77 miliarde de metri cubi, la Bilciureşti, Urziceni, Bălăceanca, Sărmăşel, Gherceşti şi Cetatea de Baltă.

Grupul german E.ON este prezent în România din anul 2005. În prezent, E.ON România asigură electricitate şi gaze pentru peste 3 milioane de consumatori din 20 de judeţe. E.ON este primul furnizor integrat, dar şi primul distribuitor integrat de gaze naturale şi electricitate din România. Compania asigură electricitate în peste 2.540 de localităţi şi gaze naturale în mai mult de 1.000 de localităţi.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *