Acasă » Electricitate » E.ON înseamnă mai mult decât furnizare: 860.000 de clienți pe segmentul soluțiilor și serviciilor energetice

E.ON înseamnă mai mult decât furnizare: 860.000 de clienți pe segmentul soluțiilor și serviciilor energetice

6 februarie 2025
Electricitate
energynomics

E.ON Energie România are deja peste 860.000 de clienți pe segmentul soluțiilor și serviciilor energetice, anunță compania printr-un comunicat de presă, și țintește borna de 1 milion de clienți, până la sfârșitul anului. Dintre clienții existenți, 100.000 de clienți au ales soluții energetice pentru încălzirea și răcirea locuințelor cu centrale termice sau pompe de căldură, sisteme fotovoltaice pentru producția de energie verde, stații de încărcare pentru mașini electrice.

Circa 60% au ales soluția de încălzire cu centrale cu condensare (E.ON Life), care au o eficiență de 108% și pot aduce o economie la consum de până la 30%, în anumite condiții de utilizare. De exemplu, anul trecut, compania a montat, în medie, circa 23 de centrale termice pe zi.

„Am depășit definitiv momentul când E.ON Energie România era doar un furnizor de gaze naturale și energie electrică”, declară Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.

Totodată, soluțiile de răcire cu aparate de aer condiționat cu tehnologie Inverter (E.ON Cool), cu consum mai mic de energie electrică de până la 33% comparativ cu cele clasice, sunt populare printre clienții companiei, circa 30.000 dintre aceștia optând, în ultimii patru ani, pentru această soluție. Anul trecut, cererea pentru soluțiile de răcire a companiei a crescut cu peste 50% față de 2023, fiind montate zilnic 25 de aparate, în medie.

Compania anunță că peste 4.700 de clienți preferând soluțiile și serviciile de instalare ale E.ON pentru a-și produce singuri energia necesară, ceea ce reprezintă un nou record în ceea ce privește instalările de sisteme PV (E.ON Solar Home). Anul trecut, specialiștii companiei au instalat 3.600 de sisteme, câte zece pe zi și de nouă ori mai multe față de 2023, acoperind cu succes toți clienții cu dosar validat AFM (Administrația Fondului pentru Mediu) care au selectat E.ON în sesiunea 2023.

Segmentul de e-mobility crește și el, compania instalând anul trecut peste 120 de puncte de încărcare pentru mașini electrice, publice și private, depășind astfel 560 de unități instalate până acum în România. Dacă înainte de 2020 erau instalate, în medie, între 20 și 30 de puncte de încărcare pentru mașini electrice anual, ulterior ritmul a crescut la peste 100, deci de aproximativ 4-5 ori mai mult.

În zona de servicii tehnice (E.ON ServExpres), compania a câștigat anul trecut 160.000 de clienți noi. În prezent, 760.000 de clienți beneficiază de pachete de servicii care includ verificările tehnice periodice obligatorii, mentenanță și intervenții de urgență pentru centralele termice și instalațiile de gaz și electricitate, pentru echipamentele de aer condiționat și pentru sistemele fotovoltaice, toate acestea fiind prestate de către specialiștii E.ON.

 

Despre E.ON Energie România

E.ON Energie România este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluții energetice, având un portofoliu variat format din circa 3,5 milioane de clienti, atât rezidențiali, cât şi companii şi municipalități. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieței de energie, având în România o prezentă consolidată de-a lungul a 20 ani. De la intrarea pe piața din România, E.ON a investit circa 2,5 miliarde de euro, în principal în modernizarea rețelelor. Totodată, valoarea contribuțiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 3,8 miliarde de euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *