Acasă » Electricitate » CEZ lansează concursul „Green Challenge” împreună cu Neversea

CEZ lansează concursul „Green Challenge” împreună cu Neversea

20 iulie 2021
Electricitate
Gabriel Avăcăriței

Grupul CEZ în România promovează o nouă inițiativă destinată publicului interesat de energia regenerabilă. Fanii Neversea au posibilitatea de a-și compune propria melodie inspirată din sunetele Parcului Eolian CEZ, iar cele mai apreciate melodii în social media vor fi premiate cu abonamente la festivalul Neversea 2022 și experiențe la plaja Neversea și în zona sporturilor de apă găzduită de CEZ. Cu fiecare melodie creată, CEZ donează timp de șase luni energie verde către o școală de muzică defavorizată din regiunea Oltenia.

Succesul concursului „Green Challenge” va asigura timp de șase luni alimentarea cu energie 100% regenerabilă a unei unități școlare din zona Olteniei. Cu fiecare melodie creată, CEZ va dona energie pentru susținerea educației artistice a unor tinere talente care provin din medii defavorizate.

„Dacă în 2020 am susținut educația digitală a elevilor din medii precare, anul acesta ducem #promisiuneaverde mai departe și susținem educația muzicală. CEZ Verde, produsul nostru vedetă de energie regenerabilă, este cel care leagă toate aceste inițiative care promovează nu doar un comportament sustenabil, ci și un stil de viață diferit, potrivit pentru noua generație de consumatori”, a declarat Cornelia Szabo, CEO CEZ Vânzare și Președinte al Directoratului CEZ Vânzare.

Autor: Gabriel Avăcăriței

Jurnalist experimentat atât în mass-media tradiționale, cât și în cele noi, Gabriel este redactorul șef al Energynomics din 2013. Excelentele sale abilități de comunicare, organizare a informației și editare sunt puse la treabă zi de zi, pentru a dezvolta proiectele platformei de comunicare Energynomics: site-ul, revista și evenimentele proprii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *