Acasă » Petrol și Gaze » Explorare și producție » Australienii de la ADX Energy pot injecta 50 mil. euro în explorări efectuate de Prospecțiuni

Australienii de la ADX Energy pot injecta 50 mil. euro în explorări efectuate de Prospecțiuni

5 decembrie 2013
Explorare și producție
Bogdan Tudorache

Compania ADX Energy din Australia a anunţat că ar putea investi în România până la 50 milioane euro în explorări de hidrocarburi şi că va participa la licitaţia pe care Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (ANRM) o va organiza anul viitor pentru concesionarea unor noi perimetre petroliere.

Activitățile de explorare sunt realizate de Prospecţiuni SA Bucureşti, companie controlată de omul de afaceri Ovidiu Tender. Vicepreşedintele Prospecţiuni SA, Mihai Mitroi, a declarat, în noiembrie, că în perimetrele din judeţul Timiş ar putea exista un zăcământ de 47 milioane barili de petrol.

„În funcţie de lucrările de explorare care sunt în desfăşurare se poate ajunge la o investiţie de 50 milioane de euro. ADX Energy vrea să se înscrie la următoarele licitaţii de acordare de concesiuni organizate de statul român”, a declarat directorul general al companiei, Wolfgang Zimmer, citat de Mediafax.

Până în prezent, compania a investit în România câteva milioane de euro.

Potrivit unui comunicat al companiei, ADX Energy nu caută gaze de şist în România, întrucât în judeţul Timiş, unde are concesiuni, nu sunt astfel de resurse.

ADX Energy are sediul în Perth, Australia, şi are avize pentru explorări de hidrocarburi în Europa şi Africa de Nord.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *