Acasă » Electricitate » Philips Lighting încheie al doilea trimestru cu un profit net de 57 milioane euro

Philips Lighting încheie al doilea trimestru cu un profit net de 57 milioane euro

29 iulie 2016
Electricitate
energynomics

Philips Lighting a încheiat al doilea trimestru cu un profit de 57 milioane euro și o cifră EBITDA (încasări înainte de impozitare) de 161 milioane euro, conform companiei.

Astfel, a fost raportată o creștere cu 25% a vânzărilor totale LED, valoare reprezentând 53% din totalul vânzărilor.

Acesta a fost al șaptelea trimestru consecutiv de îmbunătățire a profitabilității operaționale, cu o valoare EBITDA mai mare cu peste 11% față de trimestrul corespunzător al anului precedent (139 milioane euro în T2-2015).

Totodată, situația prezentă a cash-flow-ului este de 60 milioane euro (comparativ cu trimestrul 2 din 2015 când era de minus 82 milioane euro).

În același timp, în prima jumătate a anului a fost raportată o vloare EBITDA de 282 millioane euro, cu 13% mai mare față de primele 6 luni din 2015 (249 millioane euro).

Profitul net a fost de 71 milioane Euro, valoare care include costurile de separare și taxa de licență a brandului.

„Performanța Philips Lighting s-a ridicat la nivelul așteptărilor, înregistrând pentru al șaptelea trimestru consecutiv o creștere a profitabilității operaționale și a cash flow-ului pentru al doilea trimestru al anului. Comparativ cu anul trecut, afacerile companiei au progresat conform obiectivelor strategice,” a spus Eric Rondolat, CEO, Philips Lighting

Mă bucur să văd că strategia noastră a fost implementată cu succes. Profitabilitatea business-ului convențional cu lămpi rămâne bine poziționat în ciuda declinului anticipat în vânzări. Vânzările totale de LED au avut o creștere de 25% în al doilea trimestru, iar business-ul de Sisteme și Servicii a înregistrat o creștere de două cifre ca urmare a dezvoltării continue a soluțiilor de iluminat sub umbrela “The Internet of things”. Ca urmare, activitățile noastre care au ca punct central iluminatul cu LED, reprezintă în acest moment mai mult de jumătate din vânzările totale. Suntem mulțumiți de aceste rezultate care demonstrează implementarea cu succes a strategiei noastre. Echipa noastră rămâne dedicată unui proces continuu de îmbunătățire”, a mai spus Rondolat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *