Acasă » Interes general » MOL și Total și-au unit forțele pentru a-și extinde rețeaua de acceptare a cardurilor de carburant în Europa

MOL și Total și-au unit forțele pentru a-și extinde rețeaua de acceptare a cardurilor de carburant în Europa

13 februarie 2019
Interes general
energynomics

MOL și Total au semnat un acord care va face mai uşoare deplasările prin Europa pentru clienții lor comerciali. Acordul prevede acceptarea cardurilor Grupului MOL de către Total în rețeaua sa de stații de servicii din Franța, Belgia, Luxemburg, Olanda și Germania. În același timp, cardurile de carburant ale Total vor fi acceptate în rețeaua de stații de servicii MOL și Slovnaft din Ungaria, România, Slovenia și Slovacia, conform unui comunicat.

Într-o primă etapă, începând din februarie 2019, cardurile de carburant Total sunt acceptate în rețeaua MOL din Ungaria și România. Cardurile de carburant emise de Grupul MOL sunt acceptate în rețeaua Total din Franța, Belgia, Luxemburg, Olanda și Germania. Procedura de acceptare a cardurilor Total de către MOL Slovenia și rețeaua Slovnaft în Slovacia va fi finalizată în următoarele luni.

Ca urmare a acestui acord, cardurile emise de Grupul MOL vor fi acceptate în aproximativ 7.000 de stații de servicii de pe teritoriul Europei. În același timp, cardurile Total vor fi acceptate în peste 17.000 de puncte de vânzare.

“Faptul că avem posibilitatea de a folosi cardurile noastre de carburant în Europa de Vest reprezintă un moment important, care nu numai că ne va ajuta să ne dezvoltăm afacerea, ci va contribui și la unul dintre obiectivele cheie ale strategiei Grupului MOL 2030, acela de a deveni prima alegere a clienților noștri”, a declarat Zsolt Pethő, Group Downstream Commerce & Optimization Senior Vice President în cadrul MOL Grup.

“Acordul ne consolidează poziția deținută în Europa de Est și completează perfect oferta noastră. El reprezintă un nou pas către consolidarea poziției noastre pe segmentul cardurilor de carburant din Europa. De asemenea, contribuie la unul dintre obiectivele cheie ale Total: de a ne susține clienții în alegerile pe care le fac în domeniul energiei și de a fi partenerul lor de mobilitate”, a declarat Benoît Luc, Marketing & Services, Senior Vice President for Europe, în cadrul Total.

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *