Hidroelectrica suplimentează numerele de telefon ale call-center-ului şi publică mai multe informaţii despre liberalizare

0

Hidroelectrica suplimentează numerele de telefon ale call-center-ului propriu şi publică pe site o serie de răspunsuri la întrebări frecvente, pentru a venit în sprijinul consumatorilor care vor să-şi schimbe furnizorul de energie, în contextul liberalizării pieţei, se arată într-un anunţ postat pe contul de Facebook al companiei.

“Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor Hidroelectrica, am publicat o serie de întrebări frecvente primite în această perioadă, cu răspunsurile aferente. De asemenea, Hidroelectrica anunţă suplimentarea numerelor de telefon ale Call Centerului dedicat pentru informarea clienţilor companiei în privinţa ofertei concurenţiale şi a tuturor temelor de interes”, au scris reprezentanţii companiei.

Aceasta după ce, în urmă cu o săptămână, un redactor Agerpres a sunat la call-center-ul Hidroelectrica în calitate de client casnic şi, după o aşteptare de 50 de minute, a primit informaţii eronate cu privire la procesul de schimbare a furnizorului.

Operatorul afirmase că mutarea unui consumator la Hidroelectrica se va realiza în două luni, deşi legea spune că acest proces trebuie să dureze maximum 21 de zile.

Share.

Lasă un comentariu