Acasă » Petrol și Gaze » Acționarii Transgaz resping ambele propuneri de dividende, convoacă din nou AGA pe 6 iunie, cu aceleași propuneri

Acționarii Transgaz resping ambele propuneri de dividende, convoacă din nou AGA pe 6 iunie, cu aceleași propuneri

27 aprilie 2019
Petrol și Gaze
Bogdan Tudorache

Acționarii Transgaz au respins ieri propunerile de dividende formulate de companie și guvern, însă au propus aceleași cifre pentru o nouă adunare generală a acționarilor pentru 6 iunie.

Astfel, a fost respins cu majoritate de 81,5% propunerea de dividend mică, de 21,66 lei/ acțiune, și cu circa 79% propunerea de dividend a ministerului Economiei, de 37,89 lei per acțiune.

Deși la AGOA de ieri au fost prezenți acționari cu drept de vot în proporție de circa 77%, acționarii propun o AGOA rapidă, pe 6 iunie, unde se supun aprobării aceleași variante de dividende: ”Aprobarea dividendului brut pe acțiune în valoare de 21.66 lei/acțiune, aferent anului financiar 2018, a datei de 16 iulie 2019 ca dată a plății dividendelor. 2. Aprobarea dividendului brut pe acțiune în valoare de 37.89 lei/acțiune, aferent anului financiar 2018, a datei de 16 iulie 2019 ca dată a plății dividendelor. 3. Aprobarea propunerii de repartizare a profitului net al exercițiului financiar 2018. 4. Stabilirea datei de 25 iunie 2019 ca dată de înregistrare a acționarilor asupra cărora se vor răsfrânge efectele Hotărârii Adunării Generale Ordinare a Acționarilor, conform prevederilor legale în vigoare”, după cum se arată în convocator.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *