Acasă » Petrol și Gaze » Consumatori » Vânzările de retail ale MOL România au crescut cu 13 % în primul semestru

Vânzările de retail ale MOL România au crescut cu 13 % în primul semestru

6 august 2015
Consumatori
energynomics

Vânzările de carburanți (în volume), inclusiv GPL și lubrifianți, pe partea de retail ale MOL România au crescut cu 13% în primul semestru al anului 2015, la 267 kt, față de 236 kt în perioada similară a anului anterior, susținute de extinderea rețelei de benzinării, potrivit informațiilor publicate de Grupul MOL în raportul semestrial transmis pieței de capital, conform unui comunicat remis redacției energynomics.ro.

Vânzările de motorină pe partea de retail au deținut cea mai mare pondere în primul semestru, situându-se la 192 kt, în urcare cu 12% comparativ cu perioada similară a anului 2014, în timp ce vânzările de benzină s-au majorat cu 13%, la 69 kt. Per ansamblul, vânzările de retail au urcat în volum cu 9% în primul semestru, la 1.766 kt.

De asemenea, vânzările de carburanți ( în volume inclusiv GPL și lubrifianți) pe partea de retail ale MOL România au crescut cu 19% în al doilea trimestru al anului 2015, până la 146 kt, față de 123 kt la finalul celui de-al doilea trimestru al anului anterior se arată în raportul citat. Anul acesta, rețeaua MOL România a ajuns la 200 de benzinării.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *