Acasă » Interes general » REHAU: Investiții de peste 20 mil. euro în 30 de ani de prezență în România

REHAU: Investiții de peste 20 mil. euro în 30 de ani de prezență în România

4 iunie 2025
Interes general
Bogdan Tudorache

REHAU România a efectuat în cei 30 de ani de activitate locală investiții de peste 20 de milioane de lei în centre logistice și extinderea portofoliului.

Cu o cifră de afaceri de cca 50,1 milioane de euro înregistrată anul trecut și cu un număr mediu anual de angajați de 133, este unul dintre cei mai importanți jucători din industria materialelor de construcții, cu birouri în București, Cluj și Bacău, operând prin cele 3 subgrupuri: Window Solutions, Building Solutions și Interior Solutions.

Paul Chipriean, Country Manager REHAU România & Director Window Solutions

Cu o prezență de trei decenii pe piața locală, divizia Window Solutions a construit parteneriate solide cu producători de tâmplărie, arhitecți și dezvoltatori, contribuind la dezvoltarea unor standarde ridicate pentru ferestrele eficiente energetic, durabile și ușor de integrat în proiecte moderne.

„Trei decenii de REHAU în România înseamnă mai mult decât prezență pe piața locală – înseamnă contribuție reală la dezvoltarea pieței, la profesionalizarea industriei și la livrarea unor soluții care fac diferența în viața de zi cu zi. Ne-am propus încă de la început să aducem inovație, sustenabilitate și stabilitate, și vom continua să construim pe aceste valori, împreună cu partenerii noștri, pentru a livra cele mai bune soluții pentru proiectele arhitecturale”, a declarat Paul Chipriean, Country Manager REHAU România & Director Window Solutions.

REHAU Building Solutions, activă pe piața locală încă din 1997 s-a impus ca un actor-cheie în modernizarea sectorului instalațiilor, oferind soluții durabile, eficiente energetic și aliniate celor mai înalte standarde internaționale. Parte a unui grup global cu tradiție în inovație, REHAU Building Solutions furnizează un portofoliu extins care include sisteme de încălzire și răcire prin suprafețe radiante, instalații sanitare pentru apă potabilă și canalizare fonoabsorbantă, cât și soluții pentru rețele de termoficare. În 2025, divizia își consolidează poziția de lider, mizând pe digitalizare, integrarea resurselor regenerabile și tehnologiilor smart home, cu impact real în proiecte de referință la nivel național.

„Credem într-un viitor construit inteligent, în care tehnologia, sustenabilitatea și confortul merg mână în mână. În 2025, ne propunem să aducem și mai multă inovație pe piața din România, oferind soluții care răspund nevoilor reale ale utilizatorilor finali, dar și provocărilor din industrie”, afirmă Laurențiu Chiriac, Head of Building Solutions REHAU România.

Echipa REHAU Interior Solutions a lansat businessul in Romania în anul 2003. Divizia s-a impus ca partener strategic pentru profesioniștii din domeniul designului de interior și al producției de mobilier. Parte a grupului internațional REHAU, divizia oferă soluții inovatoare pentru suprafețe, canturi și sisteme de uși rulou, menite să transforme funcționalul în estetic și durabil.

Portofoliul cuprinde peste 200 de produse dedicate mobilierului.

Grupul REHAU reunește sub un singur acoperiș companii din domeniul construcțiilor, mobilier, tehnologie industrială, materiale, sector medical și mobilitate. Compania activă la nivel global și deținută de familie generează o cifră de afaceri anuală de aproximativ 3 miliarde euro cu soluții pe bază de polimeri.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *