Acasă » Electricitate » Npower oferă energie gratis clienților cu facturi greșite

Npower oferă energie gratis clienților cu facturi greșite

28 iulie 2015
Electricitate
energynomics

Npower, pe locul secund în Marea Britanie în ceea ce privește plângerile consumatorilor, reduce datoriile și furnizează energie gratis clienților celor mai afectați de sistemul său haotic de facturare.

Compania susține că mai mult de 1.000 de clienți vor beneficia de aceste măsuri, până acum. Aceștia au așteptat pentru cel puțin patru luni – și, în unele cazuri, chiar și 20 luni – pentru a primi rezoluții asupra plângerilor legate de facturare, potrivit The Telegraph.

Npower a ajuns la un acord după discuțiile cu Ombudsmanul (avocatul poporului) și organismul de reglementare în domeniul energiei, Ofgem, care consideră astfel de termene lungi în soluționare ca inacceptabile.

În fiecare caz, Npower nu a reușit să rezolve reclamația clientului în termen de opt săptămâni. După această mediere, clienții casnici își pot prezenta cazurile Mediatorului pentru Energie, (Energy Ombudsman – un serviciu independent de soluționare a litigiilor), care oferă Npower 28 zile pentru a rezolva problema.

Toate 1.000 de cazuri care urmează să fie despăgubite au adresat plângerile lor Ombudsmanului. Multe cazuri datează încă din decembrie 2013, a confirmat compania.

„Recunoaștem că au existat întârzieri în cazul acestui grup„, a declarat un purtător de cuvânt. Npower a adăugat că mai mulți clienți decât grupul inițial al celor 1.000 ar putea primi energie gratis, „în cazul în care nu a fost soluționată o plîngere din cauza propriului proces sau sistem”, însă acest lucru va fi revizuit în funcție de fiecare caz în parte.

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *