Acasă » Petrol și Gaze » Consumatori » MOL România a încheiat preluarea benzinăriilor ENI, ajunge la 200 de stații

MOL România a încheiat preluarea benzinăriilor ENI, ajunge la 200 de stații

3 februarie 2015
Consumatori
Bogdan Tudorache

###author###

Grupul MOL a ajuns la o rețea locală de 200 de stații de carburanți în România după finalizarea procesului de achiziție a 42 de stații de benzină ale ENI.

“Grupul MOL a finalizat cu succes achiziția ENI România, incluzând rețeaua de 42 de benzinării, ceea ce va consolida semnificativ poziția Grupului MOL pe piața locală. Elementele de identitate specifice mărcii MOL vor fi introduse în scurt timp în stațiile preluate”, spun oficialii companiei.

„Această tranzacție contribuie în mod semnificativ la atingerea obiectivului Grupului MOL de a-și spori cota de piață și acoperirea în regiunea Europei Centrale și de Est și în special în România. Suntem hotărâți să dezvoltăm pe termen lung operațiunile din această țară. Căutăm permanent modalități de a îmbunătăți experiența clienților și de a le oferi o gamăextinsă de produse, pe lângă portofoliul de carburanți”, a declarat Lars Höglund, Senior Vice-Presidental diviziei de Retail a Grupului MOL.

Ca urmare a integrării benzinăriilor achiziționate, Grupul MOL ajunge în 2015 la o rețea de aproximativ 200 de unități în România. După ce operațiunea de introducere a elementelor specifice mărcii MOL în cadrul benzinăriilor achiziționate va fi încheiată cu succes, Grupul MOL va continua să ofere șoferilor din România servicii de calitate, ca de exemplu programul de loialitate MultiBonus. În plus, companiile vor avea la dispoziție carduri de carburant acceptate într-o rețea extinsă, în special în sudul României.

„MOL România are un model de afaceri construit în jurul clienților săi, iar în ultimii ani am reinvestit în mod permanent cea mai mare parte a profitului obținut atât în extinderea rețelei, cât și în îmbunătățirea serviciilor și a competențelor echipei noastre. Obiectivul nostru principal este ca durata procesului de trecere la marca MOL să fieredusă și să punem la dispoziția clienților, cât de repede posibil, produse și servicii de calitate înaltă în benzinăriile nou-achiziționate”, a declarat Kinga Daradics, Country Chairman & CEO MOL România.

Ca urmare a finalizării tranzacției, ENI România a fost redenumită MOL Retail Comerț SRL. Ulterior, această companie va fuziona cu MOL România.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *