Acasă » Electricitate » Marea Britanie: Unui furnizor i-a fost interzis să primească noi clienți

Marea Britanie: Unui furnizor i-a fost interzis să primească noi clienți

27 martie 2018
Electricitate
energynomics

Furnizorului de energie Iresa i-a fost interzis să accepte noi clienți de către autoritățile concurențiale, până când nu rezolvă o serie de reclamații.

Firma din Nottinghamshire se numără printre numeroșii furnizori mai mici care atacă pozițiile celor șase mari companii energetice din Marea Britanie. Ea apare în mod regulat pe tabelele de comparare a prețurilor.

Problemele, care variază de la o medie de 40 de minute de așteptare pentru a răspunde la apeluri și până la reclamații ale clienților vulnerabili, au condus la o intervenție rară a autorității de reglementare.

Irezia și-a cerut scuze și a spus că își îmbunătățește serviciile, potrivit BBC.

Când BBC News a încercat să contacteze compania, apelul a fost însă declarat a fi al 38-a, în așteptare.

Iresa se confruntă deja cu o anchetă din partea autorității de reglementare în domeniul energiei, Ofgem, care cercetează dacă firma a tratat sau nu clienții în mod corect în procesul de gestionare a apelurilor și al reclamațiilor.

Problemele includ creșteri neașteptate ale însacărilor de debit direct (n.t.- unde extragerea banilor se face direct din contul clientului), incapacitatea clienților de a-și înregistra reclamațiile, cât și faptul că firma nu are un sistem de identificare și gestionare a potențialilor clienți vulnerabili.

Ofgem examinează dacă Iresa a oferit suficiente notificări clienților care se confruntă cu dificultăți financiare referitoare la faptul că rambursările datoriilor au fost efectuate direct din conturile lor.

Clienții s-au plâns de serviciile de relații, unde apelul în așteptare durează prea mult, cât și de lipsa de răspuns la întrebări, mulți clienți manifestându-și frustrarea pe site-urile de social media.

În cadrul celei mai recente decizii a autorității de reglementare, firmei Iresa i-a fost interzis să accepte noi clienți, să crească debitele directe sau să solicite plăți unice, pentru o perioadă de până la trei luni.

Companiei i-a fost specificat să prelungească orele de convorbiri telefonice, să reducă timpul de așteptare al apelurilor la mai puțin de cinci minute, să răspundă la e-mailurile clienților în termen de cinci zile lucrătoare, să înregistreze reclamațiile clienților și să adauge consumatorii vulnerabili pe un registru de servicii prioritare.

Nerespectarea acestor prevederi ar putea duce la revocarea licenței de exploatare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *