Acasă » Petrol și Gaze » Marco Pannunzio este noul managing director al Total România

Marco Pannunzio este noul managing director al Total România

29 noiembrie 2016
Petrol și Gaze
Bogdan Tudorache

Marco Pannunzio este noul managing director al companiei Total România SA, începând cu data de 1 decembrie 2016, se arată într-un comunicat al companiei.

Acesta îl va înlocui în funcție pe Franck Haettel, care va prelua poziția de Security Coordinator pentru sucursala de Marketing & Service, din cadrul grupului Total, la sediul central din Paris.

Pannunzio s-a alăturat companiei Total Group în anul 1985 și a rămas alături de companie pentru o perioadă de treizeci și unu de ani. De-a lungul timpului, a ocupat mai multe poziții cheie în cadrul companiei, atât în Italia, cât și în alte țări, după cum urmează: general manager al Central Europe Hub – unde a coordonat activitățile de marketing ale Total Cehia, Slovacia și Ungaria, director de Specialitate Totalerg SPA în Italia, președinte & CEO Totalgaz SPA & Bitumec SRL, vice-președinte Assogasliquidigpl, director comercial Total SPA în Italia și manager Distribuție Total Marea Britanie.

”Încep această nouă experiență a vieții mele – să trăiesc în România -, inspirat de noile motivații pe care le generează. Am învățat din relocările mele anterioare că a trăi într-o altă țară, a vorbi o altă limbă și a cunoaște o cultură diferită sunt experiențe bogate, care nu se pot compara cu nimic altceva”, spune Pannunzio, care are 53 de ani, este căsătorit și are un copil.

”În calitate de Manager General al Total România, mă voi concentra, pentru început, pe a continua progresele realizate de predecesorii mei. Va fi o provocare pentru că Total România a avut rezultate bune în ultimii ani, dar datorită sprijinului echipei mele sunt sigur că ne putea atinge obiectivele. Performanța economică pozitivă a României și ambiția Total Group de a dezvolta poziția noastră în țară mă fac încrezător în capacitatea companiei noastre de a crește cota de piață și de a fi un jucător important în industrie”, afirmă Pannunzio.

Total România este parte a Grupului Total. În 2015, cifra de afaceri a ajuns la 267 de milioane de lei; în acest moment are 120 de angajați, iar compania deține o poziție importantă pe piața de lubrifianți – comercializând produsele Total, ELF și LUBRIFIN, mărci Total – cu o cotă de piață de circa 12% în România. De asemenea, exportă o parte substanțială a producției sale din Brașov în țările vecine, iar în 2014 a investit în stocarea și distribuția de bitum către segmentul de construcții de drumuri.

Total România a fost înființată în anul 2005, ca un joint-venture între Total (Franța) și LUSTIC (România), numele inițial al companiei fiind Total LUBRIFIN. Astăzi, compania cu sediul în București deține o fabrică la Cristian, județul Brașov, un depozit de bitum la Ozun, județul Covasna, și acoperă domenii complexe de activitate cu o prezență comercială pe întregul teritoriu al României, bază regională a producției de lubrifianți și unsori conform standardelor de calitate Total Group: distribuție și vânzare de lubrifianți și fluide speciale, import, stocare, distribuți și vânzare de bitum și teste și analize fizico-chimice pentru lubrifianți, lichide speciale și unsori.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *