Acasă » Electricitate » Grupul CEZ în România lansează o nouă campanie de brand

Grupul CEZ în România lansează o nouă campanie de brand

30 noiembrie 2020
Distribuţie
Energynomics

La aniversarea celor 15 ani de activitate în România, echipa Grupului CEZ lansează o nouă campanie de comunicare de brand inspirată din realitate, prin care reafirmă public susținerea față de oameni și implicarea în societate pe termen lung. În plus, CEZ vine cu o nouă premieră în domeniul energiei: crearea unui cont corporate pe cea mai populară platformă de video-sharing din prezent – TikTok.

Prin noua campanie, echipa CEZ își confirmă continuitatea și angajamentul pe piața locală de energie, atât la nivel operațional, cât și în ceea ce privește implicarea socială în comunitatea în care își desfășoară activitatea. Grija față de oameni reprezintă nucleul central al campaniei, susținut de semnătura și sloganul brandului, “Energia vine de la oameni”.

„După 15 ani de activitate în România, oamenii noștri rămân în continuare responsabili față de următoarele generații pentru a duce energia mai departe. Aceasta campanie de final de an este suma acțiunilor noastre dedicate implicării în societate pe termen lung și modul nostru de a ne reconfirma grija și susținerea oferite comunității locale, a declarat Ondrej Safar, Country Manager al Grupului CEZ în România.

Grupul CEZ în România adaugă un nou cont corporate în portofoliul de rețele sociale ale companiei, devenind astfel primul brand de pe piața de energie din România prezent pe platforma de video-sharing – TikTok. Pe lângă aceasta, compania este prezentă de aproape patru ani pe Instagram și Twitter, dar și pe canalele online cu tradiție, Facebook, LinkedIn și YouTube, prin intermediul cărora sunt comunicate zilnic informații utile despre serviciile, ofertele și activitățile companiilor din Grup.

„Debutăm pe cel mai în vogă canal de social media din prezent, pentru a redefini sectorul energetic. Utilizatorii care ne vor urmări pe TikTok vor putea descoperi că energia este un domeniu accesibil, plin de expresivitate, creativitate și umor, atât timp cât este explicată corect, pe canalul potrivit”, a declarat Angelica Barbu, Directorul Direcției de Comunicare și Marketing din cadrul Grupului CEZ în România.

Autor: Energynomics

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *