Acasă » Petrol și Gaze » Transport » GDF SUEZ trece la noua marcă ENGIE şi în România

GDF SUEZ trece la noua marcă ENGIE şi în România

22 septembrie 2015
Petrol și Gaze
Bogdan Tudorache

GDF SUEZ Energy România anunţă schimbarea mărcii comerciale în ENGIE şi în România, se arată într-un comunicat remis energynomics.ro.

“Adoptarea noului brand ENGIE în România survine ca o etapă firească a procesului internaţional de rebranding al mărcii GDF SUEZ în ENGIE, derulat sub moto-ul «Lumea se schimbă şi, odată cu ea, energia noastră» şi anunţat de către Grup în data de 24 aprilie 2015”, spun oficialii ENGIE în comuncat.

Schimbarea de marcă este realizată într-un context în care domeniul energiei este marcat de schimbări profunde, iar tranziţia energetică devine o prioritate la scară mondială ce presupune reducerea consumului energetic prin implementarea unor măsuri de eficienţă energetică, digitalizarea informaţiei şi dezvoltarea energiilor nepoluante. ENGIE îşi fixează drept ambiţie aceea de a fi un promotor şi un lider al acestei tranziţii energetice.

Noul brand ENGIE transmite o viziune umană și pozitivă a energiei, atât prin reprezentarea grafică a logo-ului, cât şi prin culoarea utilizată în logo care sugerează atât gazele naturale cât şi electricitatea.

Logo-ul ENGIE reprezintă soarele care răsare pe planetă, simbolul unui început în lumea energiei. Numele ENGIE a fost ales pentru sonoritatea sa, fiind contragerea cuvântului ,,energie’’. Sloganul „By people for people” va fi păstrat.

„La 10 ani de prezenţă în România, suntem pregătiţi să facem un nou pas în evoluţia companiei prin adoptarea noii mărci, ENGIE. Această schimbare de marcă va sprijini noua poziţionare care se va traduce la nivel local prin dezvoltarea unor produse şi servicii de eficienţă energetică care să permită diminuarea consumului de energie şi prin dezvoltarea de soluţii digitale menite să le faciliteze clienţilor un acces mai facil la serviciile şi ofertele noastre. Am încrederea că toate acestea vor aduce un plus de valoare capitalului de încredere dobândit până în prezent şi vor contribui la succesul mărcii ENGIE în România”, declară Eric Stab, Preşedinte Director General al GDF SUEZ Energy România.

În România, procesul de rebranding va avea două etape: în prima etapă, GDF SUEZ Energy România va adopta marca ENGIE pentru produsele şi serviciile comercializate. Denumirea socială a companiei va ramâne însă neschimbată până la o dată care va fi anunţată ulterior.

În a doua etapă, procesul de rebranding va fi efectuat pentru toate filialele deţinute de către GDF SUEZ Energy România, respectiv Distrigaz Sud Reţele, Distrigaz Confort, Brăila Winds şi Alizeu Eolian. Campania de comunicare a rebranding-ului se va desfăşura în perioada 21 septembrie – 31 decembrie 2015.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *