Acasă » Interes general » Enevo Group, una dintre cele trei companii energetice din semifinala competiției “Made in România – BVB league”

Enevo Group, una dintre cele trei companii energetice din semifinala competiției “Made in România – BVB league”

energynomics

Compania Enevo Group a acces în semifinala competiției “Made in România – BVB league”, pe lista scurtă alcătuită din 50 de companii. În total, în program au fost înscrise 201 companii, față de 166 în prima ediție din 2017. Dintre cele 50 de semifinaliste, un juriu format din 12 experți va alege 14 companii. Cea de a 15-a companie va fi aleasă pe baza votului publicului, în perioada 19 martie-3 aprilie.

În pagina www.bvbleague.ro/vot, publicul poate vota compania preferată, din lista celor 50 – trei dintre ele vin din domeniul energetic: Aages (producător de instalații de încălzire prin inducție), Elsaco Electronic (integrator de sisteme și soluții pentru eficiență energetică) și Enevo Group (automatizări industriale și servicii complexe în sectorul energetic). Alexandru Suciu, Project Manager Enevo Group, spune: “Suntem onorați să participăm într-un proiect ce are ca element central promovarea și dezvoltarea brandurilor românești. Filosofia noastră de afaceri se bazează pe credința că România are un potențial uriaș de a genera produse și servicii cu valoare adăugată mare și impact regional. Le mulțumim organizatorilor și tuturor celor care ne vor susține prin promovare sau votul lor pentru a accede în finală!”

Proiectul “Made în România” lansat de Bursa de Valori București are scopul de a identifica și promova companii de top românești. Obiectivul campaniei este să găsească viitoare motoare ale economiei românești și să le asiste pe parcursul unui an, pentru a ajunge la următorul nivel de dezvoltare a afacerii, cu un plus de transparență, vizibilitate, reputație și, cel mai important, cu acces la capitalul necesar pentru creșterea și dezvoltarea ulterioară.

Companiile declarate câștigătoare vor intra într-un program de mentorat, derulat în perioada mai-noiembrie 2018, în care vor fi acoperite subiecte precum marketing și branding, strategie și inovare, audit și finanțarea dezvoltării. În funcție de tema fiecărei luni, vor avea loc ateliere, training-uri și întâlniri dedicate echipelor și angajaților din companiile selectate.

Partenerii ce vor sprijini derularea proiectului sunt Grupul Banca Transilvania, Horváth & Partners, Mazars, NNDKP, Tradeville și Catalyst România.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *