Acasă » Electricitate » Enel donează încă 100.000 de euro pentru achiziția de materiale și echipamente medicale în lupta împotriva Covid-19

Enel donează încă 100.000 de euro pentru achiziția de materiale și echipamente medicale în lupta împotriva Covid-19

28 martie 2020
Electricitate
Energynomics

Enel România, prin companiile sale de furnizare și distribuție a energiei electrice, continuă să sprijine comunitățile pe care acestea le deservesc și efortul echipelor medicale în susținerea luptei împotriva COVID-19, și donează 100.000 de euro către Fondul de Urgență. Suma va fi folosită pentru achiziția de materiale și echipamente medicale necesare. Aceasta este cea de-a doua donație făcută de Enel România pentru a sprijini activitatea echipelor medicale pentru a limita răspândirea COVID-19.

Donația va fi făcută prin intermediul Asociației pentru Relații Comunitare, care a creat Fondul de Urgență pentru a ajuta la coordonarea și acoperirea necesarului medical local cu resursele disponibile și pentru a oferi sprijin financiar direct pentru nevoile urgente, concentrându-se pe trei direcții de intervenție care necesită achiziții urgente: kituri de testare, echipament de protecție pentru personalul medical (măști medicale, ochelari de protecție, costume de protecție) și echipamente de ventilație. Deciziile în cadrul Fondului de Urgență se iau împreună cu organizații care fac campanii pentru dotarea spitalelor la nivel național și local.

Aceasta nu este prima donație a Enel România pentru lupta împotriva COVID-19. În această săptămână, companiile sale de furnizare și distribuție a energiei electrice au donat 100.000 de euro pentru a sprijini activitatea Institutului Național de Boli Infecțioase – prof. Dr. Matei Balș. Suma va fi folosită pentru echipament medicale necesare prevenirii și controlului răspândirii virusului,

În ultimele săptămâni, Enel România a implementat o serie de măsuri menite să contribuie la reducerea răspândirii COVID-19 din grijă pentru comunitățile pe care le deservește, pentru clienți și, de asemenea, pentru angajații săi.

Prin urmare, toate activitățile care implică contactul direct cu publicul au fost suspendate, oferind clienților canale alternative de comunicare. De asemenea, Enel România a activat regimul de muncă inteligentă (tele-muncă) pe termen lung pentru toate activitățile angajaților pentru care acest regim poate fi aplicat, cu excepția activităților esențiale care nu suportă amânare, care sunt necesare pentru a garanta continuitatea serviciului și securitatea sistemului electric național.

Autor: Energynomics

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *