Acasă » Interes general » Mediu » ABB își întărește angajamentul de a reduce emisiile de carbon

ABB își întărește angajamentul de a reduce emisiile de carbon

6 iunie 2021
Interes general
Gabriel Avăcăriței

În vederea atingerii obiectivelor ambițioase bazate pe știință, compania se angajează să aibă întreaga flotă formată din vehicule electrice până în anul 2030, care să utilizeze 100% energie regenerabilă, stabilind obiective de eficiență energetică, inclusiv utilizarea sistematică a sistemelor de management al energiei.

În cadrul noii sale strategii de dezvoltare durabilă și a planului său ambițios de a face demersuri pentru o societate cu emisii reduse de carbon, ABB s-a angajat ca, în colaborare cu clienții și furnizorii săi, să reducă emisiile și să atingă un grad de neutralitate a carbonului în propriile operațiuni până în anul 2030. În imediata apropiere a zilei Mondiale a Mediului pe 5 iunie, ABB a anunțat că s-a alăturat la trei inițiative ale grupului internațional non-profit Climate Group, care se aliniază planului său de acțiune și cu domeniile de interes identificate pentru reducerea propriilor emisii:

EV 100: ABB se angajează ca flota sa, care numără peste 10.000 de vehicule, să fie în întregime electrică până în anul 2030. ABB din Suedia, de exemplu, a început deja să-și inlocuiască cele în jur de 700 de mașini ale companiei cu vehicule complet electrice, în timp ce ABB din Marea Britanie a anunțat anul trecut despre faptul că flota sa, care numără peste 500 de mașini, va fi în întregime electrica până în 2025.

RE 100: ABB se angajează ca până în anul 2030 să utilizeze 100% energie electrică regenerabilă. În 2020, 32% din totalul energiei electrice utilizate de ABB a fost achiziționat, fie ca energie verde certificată, fie energie electrică generată de propriile centrale fotovoltaice ale companiei. Începând cu anul 2020, ABB din Elveția își asigură deja 100% din energie din surse regenerabile.

EP 100: ABB se angajează să stabilească obiective de eficiență energetică și să continue implementarea sistemelor de management al energiei la sediile companiei. În prezent, peste 100 de site-uri ABB au sisteme de management al energiei certificate extern sau sisteme proprii.

Mai mult, obiectivele companiei de reducere a emisiilor de carbon au primit acum și aprobarea Based Targets initiative (SBTi), confirmând că acestea sunt în conformitate cu scenariul de 1,5 ° C al Acordului de la Paris. SBTi este un parteneriat între organizațiile nonguvernamentale CDP, United Nations Global Compact (UNGC), World Resources Institute (WRI) și World Wide Fund for Nature (WWF). SBTi definește și promovează cele mai bune practici în stabilirea obiectivelor bazate pe știință și evaluează în mod independent obiectivele companiilor.

ABB s-a alăturat, de asemenea, Campaniei Business Ambition for 1.5 ° C, o coaliție globală a agențiilor ONU, a liderilor de afaceri și din industrie, condusă de UNGC.

„La ABB, vrem să dăm un exemplul în cadrul propriilor noastre operațiuni, iar confirmarea faptului că obiectivele noastre ambițioase sunt acum și verificate din punct de vedere științific, înseamnă o etapă importantă pentru companie”, a declarat Theodor Swedjemark, Chief Communications and Sustainability Officer. „Avem convingerea că această combinație dintre tehnologie și responsabilizarea oamenilor este esențială pentru reducerea emisiilor și evitarea încălzirii în continuare a planetei noastre.”

Strategia de dezvoltare durabilă a ABB se concentrează în mod clar pe domeniile cu cel mai mare impact – permițând o societate cu emisii reduse de carbon prin reducerea emisiilor, conservarea resurselor și promovarea progresului social, totul bazat pe un angajament puternic față de integritate și transparență. În cadrul strategiei sale și începând din anul 2021, ABB a adăugat, de asemenea, obiective specifice legate de sustenabilitate în cadrul procesului de evaluare a managementului senior al companiei.

Mai multe detalii despre Strategia de Sustenabilitate a ABB pot fi găsite aici.

Autor: Gabriel Avăcăriței

Jurnalist experimentat atât în mass-media tradiționale, cât și în cele noi, Gabriel este redactorul șef al Energynomics din 2013. Excelentele sale abilități de comunicare, organizare a informației și editare sunt puse la treabă zi de zi, pentru a dezvolta proiectele platformei de comunicare Energynomics: site-ul, revista și evenimentele proprii.

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *