Acasă » Petrol și Gaze » 35% din producţia de lubrifianţi Lukoil de la Ploieşti merge la export

35% din producţia de lubrifianţi Lukoil de la Ploieşti merge la export

21 aprilie 2017
Petrol și Gaze
energynomics

Cu 92 de angajaţi în România şi sediul la Ploieşti, LUKOIL Lubricants East Europe aniversează un deceniu de existenţă cu o capacitate totală de producţie de 40.000 de tone pe an. 35% din aceasta pleacă la export, ceea ce a asigurat în 2016 un profit operaţional de două milioane de dolari.

Compania a fost înregistrată la sfârşitul anului 2016 şi şi-a început activitatea în 2017. Strategia LUKOIL a inclus transferul producţiei de lubrifianţi de la Petrotel la o companie distinctă – LUKOIL Lubricants East Europe – pentru a comercializa produsele în Europa de Sud-Est şi Balcani.

Procesul de modernizare s-a încheiat în 2013, după investiţii de 11 milioane de euro, şi permite în prezent producţia de lubrifianţi de cel mai înalt nivel, la un raport calitate-preţ foarte atractiv. „Aici s-au produs prima dată produsele de referinţă LUKOIL GENESIS şi AVANTGARDE PROFESSIONAL”, a reamintit administratorul companiei Felician Dragu. Aceasta, precum şi prezenţa amplă a grupului LUKOIL în România – rafinărie, reţea extinsă de staţii de alimentare, laborator propriu etc – oferă clienţilor „o garanţie de seriozitate” întărită de suportul tehnic oferit în teritoriu şi dezvoltarea de produse noi special pentru nevoile partenerilor.

Lansată în urmă cu 12 ani ca jucător local, compania LUKOIL Lubricants Company participă acum la proiectele globale şi este deja un furnizor de bază pentru mulţi producători din segmentul automotive. Directorul General Maxim Donde a precizat că producţia de lubrifianţi a LUKOIL a crescut cu 11% în 2016, până la peste un milion de tone – din care 40% se produc în Rusia, iar 15%, în România. În total, LUKOIL dispune de 9 unităţi de producţie proprii şi 24 ale partenerilor, la nivel global. Dar „capacitatea de a realiza produse de calitate nu este susţinută întotdeauna de capacitatea de a vinde”, a atras atenţia Maxim Donde. Pe o piaţă dominată de mari branduri globale cu peste 100 de ani de istorie, eforturile de promovare şi vânzare trebuie să fie pe măsura inovaţiei inginereşti. Pentru România, Felician Dragu a anunţat investiţii de circa un milion de euro în acest an, în principal „în dezvoltarea de noi produse şi în marketing”.

La nivel global, LUKOIL Lubricants Company se plasează pe poziţia a zecea în clasamentul general al producătorilor şi este al cincilea cel mai mare furnizor de lubrifianţi pentru vasele maritime, cu o cotă de piaţă de 10%.

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *