Acasă » Petrol și Gaze » Zhu Qiang, Huawei: Industria de petrol și gaze are nevoie de transformare digitală

Zhu Qiang, Huawei: Industria de petrol și gaze are nevoie de transformare digitală

21 mai 2021
Petrol și Gaze
Gabriel Avăcăriței

Pentru Huawei, industria de petrol și gaze reprezintă unul din cele mai importante segmente de piață, a declarat Zhu Qiang, Senior Solution Manager Huawei EBG Global Energy Unit, în cadrul conferinței „O&G și geotermal – Experiență și tehnologii transferabile”, organizate de Energynomics.

„Încercăm în mod constant să înțelegem și să analizăm cerințele majore din mediul de afaceri și provocările jucătorilor din industrie, pentru a-i ajuta să obțină performanțe mai solide și prospere prin utilizarea celor mai noi tehnologii digitale”, a spus Zhu Qiang.

”Industria de petrol și gaze are nevoie de transformare digitală. Deși datele fundamentale pentru industria de petrol și gaze sunt încă solide, peisajul sectorului energetic s-a schimbat ca urmare a prin recesiunii impuse de pandemie și a transformării structurale aflate în desfășurare. Modificările vor include atingerea unui vârf pentru cererea de petrol, prognozat pentru 2030, iar cota de energie regenerabilă va crește. China, de exemplu, își va reduce emisiile de carbon cu 65% până în 2030. Ponderea energiei din surse non-fosile va crește până la 25% din consumul total, până atunci. Mai mult, cu ținta de a atinge emisii nete zero până în 2060, toate aceste provocări atârnă greu pentru industria de petrol și gaze”, spune Zhu Qiang.

Toate companiile au inclus digitalizarea printre factorii cheie pentru viitor. Costul digitalizării a scăzut și gama largă de produse a creat o concurență reală pe piață. „Huawei este angajat în acest parcurs pentru transformare digitală alături de clienții săi, pe baza propriei experiențe, în calitate de lider tehnologic global. Propunem o metodologie universală pentru clienții din zona de petrol și gaze pentru a-i sprijini în procesul de transformare digitală. ”

DESCARCĂ PREZENTAREA LUI ZHU QIANG

Prin urmare, este nevoie de o viziune de transformare venită de la cel mai înalt nivel al organizației și de două forțe principale: elementul de afaceri și elementul tehnic. De asemenea, este nevoie de implementarea a trei procese cheie (planificare, construire și operare), pe baza unui plan. În același timp, cultura digitală, cunoștințele digitale și abilitățile digitale vor oferi o garanție suplimentară pentru succesul transformării digitale.

Transformarea digitală implică patru factori cheie: conectivitatea, platforma digitală, utilizarea datelor și inteligența artificială, a spus el, oferind câteva exemple de succes și studii de caz.

Conferința „O&G și geotermal – Experiență și tehnologii transferabile” a fost organizată de Energynomics, cu sprijinul partenerilor noștri Chinook Consulting Services și Huawei.

150 de persoane s-au înscris pe platforma MyConnector pentru a participa la dialog.

Autor: Gabriel Avăcăriței

Jurnalist experimentat atât în mass-media tradiționale, cât și în cele noi, Gabriel este redactorul șef al Energynomics din 2013. Excelentele sale abilități de comunicare, organizare a informației și editare sunt puse la treabă zi de zi, pentru a dezvolta proiectele platformei de comunicare Energynomics: site-ul, revista și evenimentele proprii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *