Acasă » Electricitate » Distribuție Oltenia menține relațiile cu clienții exclusiv online

Distribuție Oltenia menține relațiile cu clienții exclusiv online

4 decembrie 2020
Electricitate
energynomics

Serviciile Distribuție Oltenia și dialogul operatorului cu consumatorii de energie electrică din aria sa operațională vor fi desfășurate în continuare în mediul online, a anunțat compania.
Decizia de a redeschide Centrele DEO de Relații cu Utilizatorii va fi reanalizată la începutul anului 2021.

Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea vor rămâne în continuare închise, până cel mai devreme în data de 11 ianuarie 2021, ca urmare a evoluției contextului epidemiologic actual, susțin oficialii companiei.

Canalele de comunicare online ale operatorului Distribuție Oltenia rămân cea mai sigură alternativă de dialog, acoperind toată gama de servicii destinate consumatorilor de energie electrică.
În plus, DEO menține la dispoziția consumatorilor de energie numerele de telefon suplimentare pentru contactul direct cu echipa sa de specialiști.

”Siguranța consumatorilor de energie și a angajaților proprii, alături de asigurarea continuității în alimentarea cu energie electrică, rămân principalele preocupări ale operatorului Distribuție Oltenia în contextul epidemiologic actual”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *