CSR Awards: CEZ ia premii pentru campaniile Promisiunea Verde, Generatorii de Bine și Ucenic Electrician

0

Pentru al cincilea an consecutiv, CEZ se clasează pe primele locuri și se remarcă la categoriile „Marketing asociat unei cauze”, „Susținerea angajaților” și „Educație”, în cadrul competiției Romanian CSR Awards. Proiectele care îi aduc aceste recunoașteri au contribuit la susținerea educației online, la dezvoltarea comunităților din sudul României și la formarea viitoarei generații de electricieni.

Campania Promisiunea Verde, care a sprijinit educația a 450 de copii din medii vulnerabile, a obținut premiul I la categoria „Marketing asociat unei cauze”.

Generatorii de Bine, care a generat investiții de 40.000 de euro în mediul școlar în 2020, a obținut premiul III, la categoria „Susținerea angajaților”, iar proiectul Ucenic Electrician a obținut o mențiune la categoria „Educație”.

„Promisiunea Verde a fost o inițiativă socială efervescentă, cu impact imediat și care ne-a mobilizat pe toți în jurul cauzei elevilor care aveau nevoie de resurse pentru ca educația lor să continue, chiar și în mediul online. Generatorii de Bine și Ucenic Electrician sunt proiecte bine ancorate în strategia noastră de responsabilitate socială, cu un public fidel și o evoluție semnificativă de la o ediție la alta. Distincțiile primite ne onorează și ne confirmă, o dată în plus, că suntem pe drumul cel bun în demersul nostru de responsabilitate socială”, a spus Angelica Barbu, Director Comunicare & Marketing CEZ România.

Share.

Lasă un comentariu