Acasă » Interes general » Dezvoltare profesională » Bosch investește în formarea liderilor, continuă programul Junior Managers (JMP)

Bosch investește în formarea liderilor, continuă programul Junior Managers (JMP)

Gabriel Avăcăriței

Bosch a deschis din nou aplicațiile pentru programul Junior Managers (JMP), dedicat formării și modelării viitorilor lideri din organizație. În 2021, compania derulează ediția cu numărul opt a programului ce pregătește tineri absolvenţi cu rezultate universitare foarte bune și cu potențial excepțional pentru a prelua roluri de lideri în organizație.

Bosch are șapte noi poziții deschise, adresate celor interesați atât de domeniul comercial, cât și de cel tehnic, în cadrul unităților sale de producție din Cluj și Blaj. În prezent, JMP numără la nivel național 25 de absolvenți și tineri talentați care se regăsesc în diferite etape ale pregătirii și formării lor profesionale ca viitori lideri, fiind expuși tuturor ariilor specifice activităților de producție, atât în țară cât și în alte locații Bosch din lume.

Durata programului variază între 18 și 24 de luni. Anual, prin intermediul JMP, Bosch oferă oportunități de carieră în diferite arii de interes, de la inginerie de producție sau calitate, până la contabilitate de gestiune, logistică, sau resurse umane.

„La Bosch, credem cu tărie că liderii sunt direct responsabili de succesul și reputația companiei, iar scopul JMP este să susțină această viziune de formare a tinerilor care să conducă organizația viitorului”, a declarat Ramona Bădescu, group leader HR în cadrul Grupului Bosch în România și coordonator al programului.

„JMP este răspunsul nostru, ca organizație, la o lume în continuă schimbare, unde necesitatea dezvoltării abilităților de leadership nu a fost niciodată mai importantă”, a adăugat Bădescu.

În ultimii șapte ani, peste 1.300 de tineri și-au manifestat interesul pentru program și au acceptat provocarea de a-și dovedi abilitățile pe parcursul unui proces amplu și intens de selecție.

Autor: Gabriel Avăcăriței

Jurnalist experimentat atât în mass-media tradiționale, cât și în cele noi, Gabriel este redactorul șef al Energynomics din 2013. Excelentele sale abilități de comunicare, organizare a informației și editare sunt puse la treabă zi de zi, pentru a dezvolta proiectele platformei de comunicare Energynomics: site-ul, revista și evenimentele proprii.

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *