Acasă » Interes general » Mediu » Banca Transilvania lansează primul card eco-friendly din România

Banca Transilvania lansează primul card eco-friendly din România

30 iulie 2021
Interes general
Gabriel Avăcăriței

Bogdan Tudorache

Banca Transilvania are de acum înainte în portofoliu carduri prietenoase cu mediul, realizate din plastic reciclat şi elemente biodegradabile. Primul card eco-friendly din România este cardul de debit BT Visa Classic, realizat în colaborare cu IDEMIA, lider global în identitate augmentată și în industria tehnologiilor inovatoare de plăţi. Într-o primă etapă vor fi emise în această versiune cardurile noi, iar ulterior vor fi vizate şi cele reemise ca urmare a expirării cardului.

Banca Transilvania a început cu Visa Classic transformarea portofoliului de carduri pentru că este cel mai întâlnit card în rândul clienţilor săi, cu peste 2,9 milioane de carduri în circulaţie, susțin oficialii băncii.

Transformarea acestui portofoliu în unul eco-friendly înseamnă reducerea amprentei de carbon cu 36%. Tot pentru protejarea mediului şi reducerea consumului, BT va înlocui cardurile existente cu variante din plastic reciclat pe măsura expirării.

Banca şi-a propus ca până în anul 2022 toate cardurile emise să fie eco-friendly, astfel încât până în 2025 aproape întregul portofoliul de carduri BT să fie din plastic reciclat şi elemente biodegradabile. De asemenea, banca va continua să încurajeze folosirea cardurilor digitale prin BT Pay şi alte instrumente alternative de plată. În prezent, 1 din 2 carduri BT sunt inclusiv în format digital, iar trendul este în creştere.

“Ne bucurăm să marcăm o nouă premieră pe piaţă. Prin transformarea cardurilor într-o versiune prietenoasă cu mediul contribuim la reducerea impactului negativ asupra acestuia. Infrastructura şi obiceiurile de plată nu permit deocamdată să avem doar carduri digitale, însă ne bucurăm să avem la Banca Transilvania suportul fizic într-o formă eco-friendly, în perioada de tranziţie spre un mediu 100% digital. Este un pas esenţial pentru noi, ca lider al pieţei cardurilor, în susţinerea implementării economiei circulare, pornind de la cel mai mare portofoliu de carduri, Visa Classic”, declară Oana Ilaş, Director Executiv Retail Products Management & Development, Banca Transilvania.

BT este liderul pieţei cardurilor din România, cu o cotă de piaţă de aproximativ 23%.

Autor: Gabriel Avăcăriței

Jurnalist experimentat atât în mass-media tradiționale, cât și în cele noi, Gabriel este redactorul șef al Energynomics din 2013. Excelentele sale abilități de comunicare, organizare a informației și editare sunt puse la treabă zi de zi, pentru a dezvolta proiectele platformei de comunicare Energynomics: site-ul, revista și evenimentele proprii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *