Acasă » Petrol și Gaze » Parteneriat OMV Petrom și Auchan: 400 de magazine MyAuchan în toata rețeaua Petrom, în următorii cinci ani

Parteneriat OMV Petrom și Auchan: 400 de magazine MyAuchan în toata rețeaua Petrom, în următorii cinci ani

28 august 2020
Consumatori
energynomics

OMV Petrom, cea mai mare companie de energie din Europa de Sud-Est și Auchan Retail România, subsidiara din România a Auchan Retail, unul din cele mai mari grupuri mondiale de comerț alimentar, anunță acordul de extindere a parteneriatului pentru deschiderea de magazine de proximitate MyAuchan în stațiile de distribuție Petrom.

Zona de magazin existentă în cadrul stației de distribuție carburanți va fi reamenajată și va propune clienților comerțul de proximitate MyAuchan. Remodelările magazinelor sunt programate să fie realizate pe parcursul următorilor ani.

În funcție de suprafața stației, pe rafturi se vor găsi până la 2.500 de produse dintr-o gamă variată: de la produse alimentare, inclusiv produse proaspete, fructe și legume, până la produse non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, produse pentru bebeluși și accesorii auto, la prețuri MyAuchan net avantajoase pentru comerțul de acest tip derulat în benzinării.

Stațiile Petrom vor intra într-un amplu proces de modernizare care, pe lângă amenajarea de magazine MyAuchan, include înlocuirea elementelor de identitate vizuală, precum și lucrări exterioare în zona pompelor și în cea a serviciilor adiacente (spălătoria de mașini, alimentarea cu GPL).

În plus, în cadrul a cinci stații-pilot de distribuție, se vor crea culoare rapide, respectiv pompe la care se poate achita direct cu cardul sau cu telefonul mobil.

„Extinderea parteneriatului cu Auchan Retail România la nivelul întregii rețele de stații Petrom reprezintă un pas important în dezvoltarea brandului Petrom și un reper în strategia noastră de a îmbunătăți experiența clienților noștri. Cu o singură oprire, clienții noștri vor avea posibilitatea de a-și face cumpărăturile, odată cu alimentarea cu carburanți, economisind timp. Această abordare este unică și inovatoare pe piața din România și vine în întâmpinarea așteptărilor consumatorului modern și ale generației tinere cu un program cotidian dinamic și alert”, a spus Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom responsabil pentru activitatea Downstream Oil.

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *