Acasă » Petrol și Gaze » MOL a investit peste 200 mil. USD în 25 de ani de prezență pe piața românească

MOL a investit peste 200 mil. USD în 25 de ani de prezență pe piața românească

7 octombrie 2020
Petrol și Gaze
energynomics

MOL România sărbătorește 25 de ani de la deschiderea primei stații de carburanți pe piața locală, perioadă în care a investit aproximativ 200 de milioane de dolari în extinderea organică și modernizarea rețelei de retail și a sistemului logistic, iar suplimentar a achiziționat doi jucători importanți –Shell (2004) și Eni/Agip (2014) – în cadrul unui plan coerent de dezvoltare pe termen lung.

MOL România își deservește astăzi clienții printr-o rețea extinsă de 234 de stații de servicii, 2 depozite de carburanți la Giurgiu și Tileagd, un terminal GPL la Tileagd, divizii de lubrifianți și produse petrochimice și un portofoliu extins de produse și servicii dedicate persoanelor fizice și companiilor. MOL România angajează direct peste 250 de oameni în sediile administrative, în timp ce peste 2.700 de persoane lucrează în stațiile de servicii din întreaga țară.

Compania se află în acest moment în plin proces de transformare dintr-un retailer de produse petrochimice într-un furnizor de servicii complete pentru clienții aflați în mișcare, în linie cu schimbările în comportamentul consumatorilor și cu strategia de dezvoltare a Grupului MOL, cea mai mare companie integrată de petrol și gaze din Europa Centrală și de Est.

”MOL România a crescut în cei 25 de ani alături de economia românească, la a cărei dezvoltare a contribuit. Nevoile în continuă schimbare ale clienților noștri au fost întotdeauna în prim-plan și am dorit să le oferim acestora produse și servicii inovatoare. Compania a beneficiat în tot acest timp de sprijinul puternic al Grupului MOL și de munca dedicată a unei echipe solide de profesioniști, datorită cărora strategia de dezvoltare pe termen lung a fost pusă în practică cu succes. MOL România este astăzi un jucător dinamic și pregătit să continue călătoria alături de angajaţii, partenerii, clienţii săi şi de comunităţile unde activează”, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Chairman al MOL România.

„În numele întregii conduceri a Grupului MOL, aș dori să felicit echipa din România pentru succesul și rezultatele extraordinare pe care le-au obținut în ultimii 25 de ani. Operațiunile și piața din România reprezintă un pilon foarte important pentru Grupul MOL, deoarece încă mai vedem oportunități de dezvoltare și creștere aici. Le dorim mult succes în continuare și multă sănătate tuturor membrilor echipei din România”, a adăugat Péter Ratatics, Vicepreședinte Executiv, Consumer Services, MOL Group.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *