Acasă » Petrol și Gaze » Procesare » Lukoil – unul dintre primii zece producători de lubrifianți la nivel mondial

Lukoil – unul dintre primii zece producători de lubrifianți la nivel mondial

24 aprilie 2017
Petrol și Gaze
energynomics

LUKOIL Lubricants East Europe, filiala LUKOIL Lubricants Company, a produs și a vândut în anul 2016 peste 1 milion de tone de lubrifianți în 9 fabrici proprii și 24 de fabrici sub contract din întreaga lume, fiind unul dintre primii zece producători de lubrifianți la nivel mondial, se arată într-un comunicat al companiei remis energynomics.ro.

”Cota de piață în România depășește 15%, iar volumul total al pieței locale a lubrifianților este de aproximativ 60 de mii de tone, conform estimărilor. LUKOIL Lubricants East Europe își distribuie produsele în Europa Sud-Estică și țările balcanice, fără să se concentreze exclusiv asupra pieței din România”, au explicat reprezentanții companiei.

Volumul total al vânzărilor de lubrifianți ale LUKOIL Lubricants East Europe a depășit 27 de mii de tone în 2016. Fabricile europene din România, Austria și Finlanda se completează reciproc. Astfel, fabrica din România produce uleiuri de motor Premium Lukoil Genesis în bidoane mici pentru piața austriacă si alte piete europene, se arată în comunicat.

„Afacerile cu lubrifianți în grupul țărilor care fac parte din zona de prezență a companiei noastre reprezintă o mare provocare, din cauza concurenței acerbe a unor bine-cunoscute branduri europene de uleiuri. Avantajul competitiv al LUKOIL Lubricants East Europe este un portofoliu bogat de produse, care este actualizat periodic și îmbunătățit datorită eforturilor specialiștilor noștri din laboratoare”, au mai afirmat oficialii companiei.

”Cea mai mare parte a investițiilor noastre în dezvoltarea instalațiilor de producție pentru următorii câțiva ani a fost deja făcute. Astăzi, fabrica noastră din România este una dintre cele mai moderne fabrici de lubrifianți din Europa Centrală”, a punctat Felician Dragu, Administrator al LUKOIL Lubricants East Europe.

În 2017, investițiile majore vor avea ca scop sporirea gradului de conștientizare a brandului în regiune și activitățile de marketing pentru promovarea uleiurilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *