Scade costurile controlului și înregistrării facturilor cu până la 90%. Case study Carrefour (25 martie)

Pe 25 martie 2021, începând cu ora 10:00, DocProcess și BusinessMark au plăcerea să vă invite la evenimentul “Scade costurile controlului și înregistrării facturilor cu până la 90%. Case study Carrefour”, ce va avea loc online.

Evenimentul definește un bun context de discuție asupra automatizării și transformării digitale în departamentul financiar-contabil și se adresează directorilor financiari, managerilor generali, directorilor de achiziții, antreprenorilor, managerilor economici, directorilor contabili și specialiștilor în domeniul financiar-contabil.

Printre temele abordate în cadrul evenimentului se regăsesc: cum CFO-ul și profesioniștii din domeniul financiar-contabil pot face diferența într-un proiect de transformare digitală, cum unul din liderii pieței de retail și-a optimizat procesele de Accounts Payable și facturarea electronică, de ce procese precum cel de AP duc la un ROI atât de mare și cum le poți automatiza pe parcursul unor luni, ce să cauți la un furnizor de facturare electronică și AP.

Alături de noi vor fi, în calitate de speakeri:

  • Adela Florean, Consultant automatizare procese financiare, Carrefour;
  • Rareș Stănescu, Senior Manager, PwC România;
  • Costin Baicu, Group CFO, DocProcess;
  • Bianca Palade, Presales Manager, DocProcess.

Participarea la eveniment este gratuită, însă este necesară înscrierea prealabilă AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro.

Un eveniment DocProcess, organizat cu susținerea BusinessMark.

Parteneri media: Ziarul Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Revista Piața, TheBizz, Clujul de Buzunar, Energynomics.ro, Administrație.ro, Global Manager, Financial Market, FinZoom.ro, Jurnalul de Afaceri, TopBusiness.

Share.

Lasă un comentariu