Acasă » Interes general » Emerson își majorează investițiile din Cluj

Emerson își majorează investițiile din Cluj

27 august 2020
Interes general
Bogdan Tudorache

Emerson, companie globală de tehnologie, inginerie și producție cu sediul în SUA, își extinde investițiile și prezența în Cluj-Napoca, România.

Emerson a semnat recent un contract pe o durată de 10 ani pentru închirierea unui spațiu într-un amplasament nou construit, Urbano Parks, unde va fi mutată unitatea de afaceri Appleton a companiei. Appleton activează în prezent în locația Emerson Cluj din parcul industrial Tetarom II. Noul amplasament închiriat pentru Appleton include aproximativ 6.000 de metri pătrați pentru birouri și activități de producție, oferind un spațiu mai mare comparativ cu cel actual.

„Prin relocarea Appleton în noua locație, oferim un spațiu mai nou și mai mare care să răspundă nevoilor clienților Appleton. Totodată, vrem să pregătim spațiul eliberat în urma mutării pentru oportunități viitoare de creștere a afacerii”, a precizat Alina Negru, directorul general al Emerson Cluj.

Mutarea sediului Appleton va începe în luna octombrie și se estimează că va fi gata până la sfârșitul anului 2020. Toți angajații Appleton Cluj vor fi transferați la noua locație. Appleton este un producător global de componente electrice și produse de iluminat pentru medii industriale și periculoase.

Emerson are peste 2,700 de angajați în Cluj-Napoca, iar valoarea totală a investițiilor pe care Emerson a făcut-o la Cluj din anul 2006 este de 150 milioane USD.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *