Acasă » Electricitate » E.ON primește premiul CDP pentru transparență și performanță în protecția climei

E.ON primește premiul CDP pentru transparență și performanță în protecția climei

9 decembrie 2020
Electricitate
energynomics

Organizația internațională non-profit de mediu Carbon Disclosure Project – CDP a recunoscut leadership-ul E.ON în ceeea ce privește sustenabilitatea corporativă. E.ON devine, așadar, una dintre cele cinci la sută companii din totalul celor 5.800 evaluate care este recunoscută pentru măsurile sale de reducere a emisiilor, limitarea riscurilor climatice și dezvoltarea unei economii cu emisii reduse de carbon.

CDP evaluează măsurile de protecție a climei din cadrul companiilor într-un mod neutru și științific. Plasarea E.ON în „Categoria A” este o recunoaștere a performanței și transparenței companiei în problemele de mediu și climatice.

„…Am fost incluși în Categoria A a CDP. Protecția climei și sustenabilitatea sunt în centrul orientării noastre strategice către noua lume a energiei. Suntem hotărâți să continuăm acest drum și să consolidăm poziția E.ON ca o companie lider în domeniul climatului și al durabilității. Vom fi o companie neutră din punct de vedere climatic în 2040 și, până în 2050, întregul lanț valoric va fi decarbonizat”, a spus Johannes Teyssen, CEO, E.ON.

CDP utilizează o metodologie detaliată și independentă pentru a evalua companiile. În funcție de numărul de puncte obținute, companiile pot fi grupate în categorii de la A la D. Scorul se bazează pe cantitatea de informații făcute publice, conștientizarea și gestionarea riscurilor de mediu și demonstrarea celor mai bune practici de mediu, cum ar fi stabilirea de obiective ambițioase.

Evaluarea CDP este, de asemenea, luată în considerare tot mai mult de către investitori. Aceștia fac din sustenabilitatea companiilor un criteriu important pentru deciziile lor de investiții. De exemplu, în 2020, peste 500 de investitori cu active de peste 106 trilioane de dolari și peste 150 de cumpărători cu volume de achiziții de 4 trilioane de dolari au cerut companiilor să facă publice date despre impactul asupra mediului, riscurile și oportunitățile prin intermediul platformei CDP.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *