Cu E.ON Drive, lansat la Cluj-Napoca, compania intră în piața de mobilitate electrică din România

0

Compania E.ON a prezentat în cadrul Techsylvania, cel mai mare eveniment din Europa de Est dedicat tehnologiei și inovației care s-a desfășurat la Cluj-Napoca, conceptul E.ON Drive, constând în pachete de echipamente de încărcare a autovehiculelor electrice și servicii care răspund nevoilor specifice de pe piața de mobilitate electrică din România.

“Lansarea acestui produs inovativ și sustenabil, parte din noul concept E.ON Drive, este un pas important pentru E.ON și se înscrie în strategia companiei de a oferi soluții noi, inovative, din afara zonei de utilități. Traseul inovării continuă cu dezvoltarea și lansarea altor soluții smart, prietenoase cu mediul și adaptate nevoilor clienților noștri”, a declarat în cadrul evenimentului Andreea Ioniță-Cirebea, Director Strategie, Piețe și Digitalizare E.ON România.

E.ON mai face astfel un pas pentru dezvoltarea de la statutul de furnizor tradițional de utilități, într-un context dominat de utilizarea tot mai frecventă a surselor regenerabile și a rețelelor inteligente, a tehnologiei și digitalizării.

e.on 1Pentru a oferi clienților o experiență cât mai utilă și plăcută, E.ON a dezvoltat aplicațiile mobile pentru serviciile de tip self-care, iar Mobile Myline, lansat anul trecut, a fost descărcat de peste 100.000 de ori în doar câteva luni. E.ON Myline, platforma unde sunt active circa 540.000 de conturi, a devenit unul dintre cele mai accesate portaluri self-care ale unui furnizor de energie din România, potrivit companiei.

În premieră în România, demersurile de conectare la rețelele de gaze naturale și energie electrică aflate în zona gestionată de companie au fost aduse în mediul online. Astfel platforma https://acces.delgaz.ro/ este menită să faciliteze procesul de conectare și este dedicată potențialilor clienți care au rețeaua de distribuție în proximitatea lor.

Grupul E.ON este prezent în România din anul 2005 și operează prin companiile sale o rețea de distribuție a gazelor naturale în lungime de peste 22.000 km, respectiv o rețea de distribuție a energiei electrice de peste 81.000 km. De la intrarea pe piața locală, E.ON a investit circa 1,5 miliarde de euro în principal pentru modernizarea rețelelor de gaze și electricitate.

Share.

Lasă un comentariu