Conferințele BusinessMark – matchmaking în mediul de afaceri românesc

0

Conferințele marca BusinessMark sub concept propriu se concentrează din 2013 asupra principalelor aspecte din mediul de afaceri românesc și reunesc cu fiecare ocazie specialiști din diverse domenii de activitate pentru a pune la dispoziție comunității de business un spațiu profesionist de discuții și networking.

De la expertize în domeniul resurselor umane și susținerea antreprenorilor la început de drum prin evenimente dedicate până la dezbateri legate de noutățile legislative de pe plan local, dar și internațional, BusinessMark acoperă cele mai importante industrii de business: supply chain & logistică, real estate, industria agroalimentară, abordând sub această umbrelă și aspecte legate de responsabilitatea socială a organizațiilor.

Business-ul se face cu și alături de oameni

De la această premisă, seria conferințelor Operational HR a crescut și a ajuns la cea de-a patra ediție, evenimentele dedicate industriei de resurse umane desfășurându-se atât în București, cât și în Cluj. Conferințele vizează evoluția organizațiilor în contextul dinamicii mediului de business, în prim plan fiind gradul acestora de a se adapta noilor generații, schimbărilor legislative, și chiar impactul tehnologic de pe piața forței de muncă.

Principalele concluzii ale ediției de anul acesta aici.

3, 2, 1 Start-Up & Scale Up!

Mediul de afaceri românesc este în continuă creștere și în egală măsură antreprenorii la început de drum, dar și IMM-urile trebuie să se adapteze noilor schimbări contextuale din mediul de business, precum și ritmului tehnologic dinamic și inovativ. De la ”fast growing” la ”step by step”, abordările referitoare la dezvoltare aduc propriile provocări. Toate, însă, implică curaj, risc, asumare. De ce instrumente au nevoie antreprenorii și organizațiile pentru a se adapta diferitelor scenarii? Află răspunsurile de la ediția de anul acesta aici.

2018 cu provocări și oportunități în industria de supply chain și logistică

O nouă ediție a conferinței ‘Supply Chain & Logistics Expo & Forum’s-a desfășurat pe 4 octombrie la Hotel Radisson Blu. Evenimentul a reunit specialiști din industria de supply chain și logistică, care au adus în discuție de la strategii de optimizare a managementului lanțului de aprovizionare până la provocările specifice comerțului online la nivel de industrie. Invitații au prezentat contextul internațional, dar și local cu privire la nivelul de pregătire a organizațiilor în supply chain – Aristide Matopoulos – Reader in Logistics and Supply Chain Management, ASTON UNIVERSITY; Visiting Professor, University OF Lille; Director, Supply Chain Gnosis (Consulting Services), U.K. susține că folosirea unor tool-uri de automatizare și de supraveghere în procesele operaționale pot avea foarte multe beneficii: ‘pot identifica lacunele în zona competențelor și a abilităților unde se cer îmbunătățiri, evaluarea serviciilor unui furnizor pentru a verifica alinierea acestuia la prorpiul plan de business, impulsionarea tehnologică și inovația într-un mod structurat, alinierea abilităților furnizorilor dintr-un domeniu tehnic complementar.’

Află principalele concluzii ale conferinței ‘Supply Chain & Logistics Expo & Forum’ 2018 aici.

Ești la curent cu modificările legislative și fiscale?

Dacă vrei să fii informat cu privire la principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, avem vești bune! Încă ai timp să te înscrii la una dintre cele trei sesiuni de evenimente de profil Tax & Finance Forum – București, Cluj sau Timișoara. Cu sprijinul Camerei Consultanților, invitații din cele mai importante companii de consultanță vor prezenta și analiza, tendințe și politici fiscale la nivel internațional, precum și armonizarea legislației românești. Printre invitați se numără: Sergiu Ștefea – Manager, Audit Financiar, PwC; Alexandru Comănescu – Associate Director, KPMG România; Mihai Petre – Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România.

Soluții pentru creșterea agriculturii românești la Romanian Food & Agribusiness Conference

Business-urile din sectorul agricol sunt în general în creștere, iar România reprezintă un jucător semnificativ în UE. Absorbția bună a fondurilor europene fac din agricultură o industrie atractivă, iar afacerile antreprenorilor sunt pe un trend ascendent. BusinessMark te invite la cea de-a șasea ediție a conferinței dedicate industriei agroalimentare pe 9 noiembrie la Hotel Radisson Blu, București.

Află care vor fi invitații aici.

‘Real Estate & Construction Forum’ – overview al pieței de imobiliare în 2018

Piața imobiliară a urmat un trend ascendent în 2018, fiind înregistrate rezultate pozitive pe toate sectoarele pieței. În aceeași măsură, presiunea creșterii puternice a indicelui ROBOR, piața rezidențială își va continua dezvoltarea iar 2019 anunță multe tranzacții si proiecte rezidențiale noi. Întâlnește cei mai importanți jucători din real estate pe 21 noiembrie 2018 la Hotel RadissonBlu din București, alături de care BusinessMark își dorește să analizeze bilanțul pe 2018 și perspectivele pieței pe fiecare segment în parte: office, retail,  rezidențial și industrial & logistic.

Detalii și înregistrare aici.

CSR-ul ca element strategic pentru brand-urile responsabile

Nu mai este un secret faptul că oamenii au încredere în brandurile responsabile, viitorul este al afacerilor sociale, iar sustenabilitatea devine prioritate. Pe 6 decembrie, BusinessMark reunește unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu pentru a discuta despre acțiuni care fac diferența în societate, de ce este important să gândim pe termen lung și să învățăm din exemple reale ce înseamnă să integrezi responsabilitatea socială în strategia de business. De ce să vii? Pentru că există Există loc de mai bine în România, iar noi, companiile și reprezentanții din mediul ONG putem schimba prin responsabilitate și implicare lumea în care trăim.

Te poți înscrie aici.

Share.

Lasă un comentariu