Acasă » Electricitate » Clienții Enel nu mai pot achita facturi prin Poșta Română

Clienții Enel nu mai pot achita facturi prin Poșta Română

20 septembrie 2016
Distribuţie
energynomics

Plata în numerar a facturilor de energie electrică Enel nu mai este disponibilă la Poșta Română, a anunțat compania.

Începând de pe 20 septembrie, acordurile de încasare numerar dintre Enel Energie, Enel Energie Muntenia și Poșta Română, pentru plata numerar a facturilor Enel, vor fi închise, ca urmare a deciziei unilaterale a Poștei Române de a nu mai prelungi contractul existent.

Pentru a-și plăti factura de energie electrică, clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia au la dispozitie numeroase canale alternative de plată, gratuit, precum plata in numerar prin intermediul mai multor parteneri bancari, ATM-uri și o rețea extinsă de terminale de plată (precum Pay Point, Payzone etc); prin debit direct, plată online sau transfer bancar. În plus, clienții își pot plăti factura din contul lor MyEnel sau din aplicația pentru telefonul mobil.

”În perioada următoare vom continua discuțiile cu Poșta Română, pentru a stabili o metodă alternativă convenabilă de plată pentru clienții noștri”, au mai spus oficialii Enel.

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *