Acasă » Electricitate » CEZ Vânzare recomandă clienților săi să apeleze la canalele online pentru relația cu furnizorul

CEZ Vânzare recomandă clienților săi să apeleze la canalele online pentru relația cu furnizorul

13 mai 2020
Distribuţie
Energynomics

În contextul epidemiologic actual, furnizorul CEZ Vânzare recomandă clienților săi să apeleze la canalele online pentru relația cu furnizorul. Din portofoliul de peste 1,3 milioane de clienți, doar 80.000 folosesc portalul pentru vizualizarea facturilor, sau pentru a transmite indexul autocitit, acestea fiind cele mai uzitate secțiuni.

Deși nu face parte din aria tradițională a furnizorului CEZ Vânzare, Bucureștiul este primul în topul orașelor care folosesc această metodă de comunicare, fiind folosit de aproape 30.000 de clienți CEZ. După București, raportat la numărul de clienți care folosesc portalul My CEZ, se află județul Dolj cu peste 17.000 de utilizatori și județul Argeș cu peste 15.000 de clienți.

Conform analizelor interne, numărul utilizatorilor My CEZ a crescut în luna aprilie 2020 cu peste 200% față de luna aprilie a anului 2019. Circa 30.000 de clienți CEZ Vânzare au ales portalul, în anul 2020.

Autor: Energynomics

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *